مسیر توسعه اصفهان را تا لحظه آخر ادامه می‌دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرایط نامطلوب اقتصادی، مجموعه مدیریت شهری را در وضعیت سختی قرار داده است؛ به دنبال آن هستیم تا با افزایش تعامل خود با دولت بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های دولتی بهره برده و مسیر رشد و توسعه شهر را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز پنجشنبه - ۲۷ شهریورماه - در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان، اظهار کرد: شورای شهر با عمر ۲۲ ساله، اکنون به بلوغ رسیده و باید با خطاهای کمتر، توجه بیشتری به رسالت خود داشته باشد.

وی با اشاره به سال پایانی دوره پنجم شورای شهر اصفهان، افزود: مردم باید به این باور برسند که شوراها به عنوان پارلمان‌های شهری می‌توانند زمینه سرعت بخشیدن به کارها در مدیریت شهری را از لحاظ قانونی فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مسئولان در پی محدود کردن اختیارات شوراها هستند در حالی که مردم، اعضای این نهاد را به عنوان نمایندگان خود در تمام مشکلات شهر پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: در سال پایانی شورا به دنبال این هستیم که با انگیزه بیشتر، از سستی و رخوت دوری کرده و از هرگونه رفتار و گفتاری که خدمت رسانی به مردم را در سال پایانی سست می‌کند، جلوگیری کنیم.

نصراصفهانی با تاکید بر لزوم سرانجام رسیدن پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر تا پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: هرچند گرفتاری‌ها و مشکلات مالی مانع پیشرفت سریع این پروژه‌ها شده اما مدیریت شهری تلاش حداکثری خود را برای انجام پروژه‌ها به کار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه پنج ساله ششم شهر اصفهان دو هفته قبل برای تصویب به شورای شهر تحویل شده تا نقشه راه آینده شهر باشد. تدوین برنامه جامع شهر اصفهان با افق ۱۰ ساله نیز یکی دیگر از طرح‌های در دست اجراست که با مشارکت مردم در حال تدوین است؛ امیدواریم تا پایان این دوره شورای شهر برنامه را تکمیل کرده و بتوانیم آن را برای تصویب آماده کنیم.

وی افزود: همچنین تنظیم و تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ نیز از ابتدای مهرماه در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری آغاز شده و پس از تقدیم آن به شورای شهر، شورا نیز تا پایان بهمن ماه، آن را بررسی و تصویب می‌کند.

نصراصفهانی با بیان اینکه سال چهارم دوره پنجم یکی از حساس‌ترین سال‌های فعالیت مدیریت شهری است، تاکید کرد: شرایط نامطلوب اقتصادی، مجموعه مدیریت شهری را در وضعیت سختی قرار داده و به دنبال آن هستیم تا با افزایش تعامل خود با دولت بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های دولتی بهره برده و مسیر رشد و توسعه شهر را تا لحظه آخر ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امید است برای انتخابات آینده شورا شاهد تنش نباشیم؛ زمزمه‌هایی در شهر مبنی بر ورود زودهنگام به فضای انتخابات وجود دارد، بهتر است این اتفاق نیافتد و این کار به سلامت پیش رود.

نصر اصفهانی افزود: یکی از مأموریت‌های امروز همه جریانات سیاسی امید بخشی به مردم است، و در این میان اصحاب رسانه نقش مضاعفی دارند، باید توجه داشته باشیم که شرایط اقتصادی جامعه مناسب نبوده و در این میان وظیفه ایجاد بارقه‌های امید را بر عهده داریم.

کد خبر 444819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.