۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
بیل به تیم سابقش باز می‌گردد

گرت بیل همان بازیکنی است که رقم انتقالش در زمان خود رکوردشکن بود و حالا منتظر چراغ سبز است تا به تیم سابق بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، زمانی که باشگاه رئال مادرید مجذوب بازی گرت بیل، ستاره ولزی وقت تاتنهام شد تمام تلاش خود را خرج کرد تا بتواند این بازیکن را به اسپانیا ببرد. درنهایت این اتفاق هم افتاد و گرت بیل با رقم رکوردشکن ۸۶ میلیون یورو از تاتنهام راهی رئال مادرید شد.

اما بالاخره پس از مدت‌ها کش‌وقوس فراوان در زمان بازیگری بیل در رئال، بالاخره این بازیکن تن به جدایی از رئال داده و وکلای دو باشگاه در اسپانیا و انگلستان در تلاش هستند تا این معامله را جوش بزنند.

باشگاه تاتنهام پیشنهاد انتقال قرضی بیل به انگلیس را داده و قبول کرده که در ازای این معامله مبلغ ۲۰ میلیون یورو نیز پرداخت کند. مبلغی که هم برای رئال تحریک‌کننده است تا بالاخره از شر بیل راحت شود و هم این بازیکن را به حضور در تیم سابقش تحریک می‌کند.

با وجود اینکه بیل مدت‌هاست در زمین مسابقه حضور مداوم نداشته، اما بدون شک کیفیت این بازیکن نشان داده است که وی همیشه می‌تواند برای تیمش سودمند باشد. به همین دلیل باشگاه تاتنهام برای انتقال قرضی بیل به مادرید پیش‌قدم شده و این انتقال احتمالاً به زودی رسمی خواهد شد.

منابع نزدیک به دو باشگاه گزارش کرده‌اند که اگرچه روند پیشروی مذاکرات بسیار کند ادامه می‌یابد، اما پیوستن بیل به تاتنهام به‌نوعی قطعی است و اصطلاحاً شاید دیر و زود داشته باشد اما سوخت‌وسوز ندارد!

کد خبر 444817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.