پیاده‌رو سازی معابر قروه/ پاکسازی دیوارنویسی‌ها در قزوین

در این بسته خبری از هرس فرم درختان آرامستان بهشت محمدی سنندج تا پیشرفت ۸۵ درصدی سایت مدیریت پسماند بیرجند و آسفالت ۲۴ هزار مترمربع از معابر کهریزک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

فردیس ۱۲ ایستگاه ورزشی همگانی دارد

جواد جمشیدی، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس با بیان اینکه ساماندهی ایستگاه‌های ورزشی و فرهنگ سازی ورزش همگانی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و همچنین هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به رشد سریع کهن‌سالی در کشور و شیوع بیماری‌هایی که به سرعت در حال افزایش است نیازمند تحول در فرهنگ شهری هستیم.

پاکسازی ۱۶ هزار متر از دیوارنویسی‌های سطح شهر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری حدود ۱۶ هزار متر از دیوار نویسی های سطح شهر به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پاکسازی شد.

عملیات پیاده رو سازی معابر سطح شهر قروه

عزیزالله عیلامی، سرپرست فنی و عمرانی شهرداری قروه از اجرای پروژه پیاده رو سازی در معابر سطح شهر خبر داد.

عملیات هرس درختان آرامستان بهشت محمدی سنندج

مرتضی سنندجی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور زیارت کنندگان اهل قبور و همچنین ایجاد کانال دید عملیات هرس فرم مناسب درختان بهشت محمدی انجام شد.

ممنوعیت نصب دکل‌های مخابراتی بدون مجوز شهرداری

جواد معیتی، شهردار آستارا گفت: مطابق ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها، مالکان زمین‌ها و املاکی که در محدوده شهر یا حریم آن واقع شده است، باید قبل از هر اقدامی جهت ساخت‌وساز یا تفکیک از شهرداری پروانه (مجوز) دریافت کنند.

اجرای ادامه بلوار کشاورز و طرح راست گرد فلکه جهاد شهر یاسوج

شهرداری یاسوج در راستای بهبود وضعیت تردد در مسیر بلوار کشاورز، طرح راست گرد فلکه جهاد به سمت این بلوار و ادامه بلوار را اجرا کرد، بلوار اجرا شده به طول ۵۰۰ متر از هر طرف است که با اجرای آن مسیرهای دسترسی و دوربرگردان‌ها نیز اصلاح شده و باعث افزایش انضباط ترافیکی در این مسیر شده است.

آسفالت ۲۴ هزار مترمربع از معابر کهریزک

علی یحیی پور، شهردار کهریزک گفت: ۲۴ هزار متر مربع از معابر عمومی شهر کهریزک با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال در سه ماه دوم سال جاری لکه گیری، زیرسازی و آسفالت شد.

پیشرفت در سایت مدیریت پسماند بیرجند

احمد لطایفی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از پیشرفت ۸۵ درصدی سایت مدیریت پسماند این شهرداری خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۲ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های این سایت هزینه شده است.

اجرای طرح نگهداشت شهری خرم آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه طرح نگهداشت شهری از ماه گذشته آغاز شده است، افزود: این عملیات به منظور حذف زواید و نازیبایی‌های شهری، تنظیف معابر و داشتن شهری زیباتر، نظافت، پاکسازی و نخاله برداری معابر، لایروبی جوی‌های روباز و زباله گیری لایروبی دریاچه کیو توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری خرم آباد انجام شده است.

مدیریت مصرف آب، تنها راهکار نجات فضای سبز شاهرود

سید حبیب الله میر ابوالحسنی، رئیس کمسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب تنها راهکار جلوگیری از خشکسالی فضای سبز است، گفت: بهره گیری از راهکارهای نوین در آبیاری فضای سبز برای کنترل مصرف آب از اولویت‌های سازمان است.

کد خبر 444810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.