۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
جایگزین کارتخوان معرفی شد

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: استفاده از کیف پول الکترونیکی، بهترین جایگزین پرداخت‌های نقدی و حتی کارتخوان است.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمدعلی محمود زاده در اینباره افزود: باید برای استفاده از کیف پول الکترونیکی یک ساختار فراگیر در نظام پرداخت کشور ایجاد شود. وی اضافه کرد: نخستین بار این کار در بانک ملی و با استفاده از نرم افزار تلفن همراه ایوا انجام و امکان پرداخت از طریق کیف پول الکترونیکی و بدون نیاز به وجه نقد و کارت خوان و از طریق تلفن همراه و بارکد خوان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: اگر هر دو طرف خریدار و فروشنده از این نرم افزار استفاده کنند انتقال وجه به راحتی صورت می‌گیرد. وی افزود: استفاده از کیف پول الکترونیکی باید در همه پرداخت‌ها و برای همه بانک‌ها به صورت یکپارچه و فراگیر امکان پذیر شود.

محمود زاده گفت: این روزها که با مشکل بیماری کرونا مواجه هستیم و باید از پرداخت‌های نقدی پرهیز کنیم استفاده از کیف پول الکترونیکی، بهترین راه برای پرداخت است. وی ادامه داد: همچنین با توجه به برخی از محدودیت‌ها برای تأمین دستگاه‌های کارتخوان و هزینه بالای آن، به جای کارت خوان نیز می‌توان کیف پول الکترونیکی را برای همه پرداخت‌ها عملیاتی کرد.

کد خبر 444802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.