شناسایی بیش از ۵۰ فرصت طراحی در حوزه بازآفرینی فضاهای شهری

شهردار منطقه سه شیراز گفت: بیش از ۵۰ فرصت طراحی در حوزه باز آفرینی فضاهای شهری در محدوده منطقه سه شناسایی شده که از این تعداد ۲۵ فضا طراحی و ۱۰ مورد وارد فاز اجرایی شده است.

مسعود طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ایجاد فرصت حضور بیشتر مردم در شهر و ایجاد شفافیت شهری از اهداف پروژه‌های فضای شهری است، اظهار کرد: فضای شهری بابا کوهی از شاخص ترین پروژه‌های شهرداری شیراز است که در منطقه سه اجرا می‌شود.

وی از تأثیر احداث فضاهای شهری تصریح کرد: احداث فضای شهری تنها محدود به منطقه خاصی نمی‌شود و سایر شهروندان و گردشگران و مسافران نیز از اینگونه فضاهای جذاب بهره مند خواهد شد.

شهردار منطقه سه شیراز افزود: افزایش ارتباطات اجتماعی، سلامت عمومی جامعه و توسعه اجتماعی و اقتصادی از تأثیرات ایجاد چنین فضاهایی در شهر است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهرداری شیراز علی رغم مشکلات تحریم و تأثیرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا فعال است، خاطرنشان کرد: ایجاد فضاهای شهری و توسعه پارک‌های محله‌ای در مناطق بر اساس این چشم‌انداز اجرا شده و در حال اجرا است.

نظری عنوان کرد: شورای شهر به دنبال ساختن شهری برای آرامش شهروندان است.

وی افزود: بدهی‌های شهرداری در آغاز شورای پنجم پرداخت و علی رغم افزایش قیمت ارز و عدم افزایش بودجه متناسب با قیمت ارز، پروژه‌ها نه تنها متوقف نشده بلکه با سرعت در حال اجرا است.

کد خبر 444780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.