النصر- سپاهان/ تقابل مجدد برای زنده نگه داشتن شانس صعود

تیم فوتبال سپاهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مجدداً برابر رقیب سه شنبه شب خود یعنی النصر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های النصر عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان با توجه به دو شکست قبلی برابر النصر و السد، اگر می‌خواهد شانس صعود از گروه خود را زنده نگه دارد چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارد، آنها تنها با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند و این در حالی است که السد قطر و النصر عربستان به ترتیب با ۷ و ۵ امتیاز وضعیت بهتری نسبت به سپاهان دارند و جایگاه‌های اول و دوم جدول را تصاحب کرده‌اند.

سپاهان البته با توجه به شرایطی که دارد به نظر کار سختی برابر تیم‌های آماده قطر و عربستان خواهد داشت و به همین دلیل شاگردان نویدکیا باید نمایشی بهتر از آنچه در دیدار قبلی ارائه دادند داشته باشند. پیروزی سپاهان در این دیدار می‌تواند آنها را ۶ امتیازی کند و هرچند ممکن است این ۳ امتیاز هم منجر به صعود سپاهان در جدول گروه نشود اما حداقل اختلاف امتیاز را به حداقل می‌رساند و در دو هفته باقیمانده سپاهان در صورت کسب نتیجه مناسب می‌تواند امیدوار به صعود باشد.

در سوی دیگر النصر شاید آنچنان مانند بازی نخست به دنبال ۳ امتیاز نباشد، آنها می‌دانند حریف ۳ امتیاز بازی را می‌خواهد و برای به ثمر رساندن گل جلو می‌کشد به همین دلیل می‌توانند از فضاهای خالی که ایجاد می‌شود استفاده کنند و با تکیه بر مهارت مهاجمان زهردار خود موقعیت گل ایجاد کنند.

سپاهان در حالی به مصاف النصر می‌رود که تنها غایب این تیم محمدرضا حسینی است که به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا فعلاً نمی‌تواند سپاهان را در قطر همراهی کند. همچنین علی مصلح با رهایی از بیماری کرونا و منفی شدن تستش روز گذشته به قطر رفت تا پس از قرنطینه به اردوی سپاهان اضافه شود. البته با توجه به شرایط بعید به نظر می‌رسد مصلح در لیست بازی با النصر قرار بگیرد و احتمالاً از بازی هفته پنجم برابر العین می‌تواند سپاهان را همراهی کند.

در دیگر دیدار گروه D لیگ قهرمانان آسیا فردا شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های السد قطر و العین امارات در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر می‌روند. السد با ۵ امتیاز در رتبه دوم و العین با یک امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، محمد نژاد مهدی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی النصر:

برد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله، عبدالرحمن العبید، عبدالله الخیبری، مایکون پری را، عبدالمجید الصلیهم، گونزالو مارتینز، خالد الغنام، عبدالفتاح عسیری

کد خبر 444770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.