ساماندهی حوزه گسترده بار درون شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: پلیس راهور و سازمان بار شهرداری یاران همراه برای ارتقای فرهنگ ترافیکی و ساماندهی حوزه گسترده بار درون شهری اصفهان هستند.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری سومین نشست مشترک با رئیس پلیس راهور استان و شهرستان اصفهان با موضوع رصد سامانه‌های هوشمند حوزه بار، اظهار کرد: در این نشست راهکارهای اجرای دقیق و سریع قوانین برای ارتقای فرهنگ ترافیک و سامانه‌های هوشمند سازمان حمل بار مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوعات محوری این جلسه ساماندهی عبور و مرور خودروهای حمل مواد سوختی و خطرناک به شهر و لزوم برخورد جدی با هماهنگی پلیس و شهرداری، تأمین نیروی گشت‌های مشترک توسط پلیس برای اعمال حداکثری قانون در تخلفات حوزه حمل بار، ساماندهی و الزام صدور بارنامه برای خودروهای حمل اسباب و اثاثیه بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای محدوده زمانی و مکانی برای خودروهای زیر ۱۰ تن در اصفهان و برخورد قاطع با تخلفات اضافه تناژ خودروهای سنگین حمل نخاله و میکسرهای حمل بتن همچنین الزام صدور بارنامه برای آنها در جلسه با پلیس راهور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این جلسه طرفین ضمن ابراز خرسندی از بهبود شرایط بعد از اجرای ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه، بر ادامه همکاری‌های همه‌جانبه برای ساماندهی حوزه حمل بار به صورت قاطع تاکید کردند.

کد خبر 444763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.