دستگیری خواستگار انتقامجو در کازرون

غرق شدگی دختر جوان در یکی از رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، سرقت پراید با ناخن‌گیر، ۸ کشته در تصادف جاده سرخس‌- مشهد، دستگیری خواستگار انتقامجو در کازرون، بخشش قاتل جوان الیگودرزی، دستگیری سارق موبایل در آرایشگاه‌های زنانه شیراز و دفن شدن دو مرد در آبعلی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش ایمنا، رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدن دختر جوان در رودخانه " ایدنک" خبر داد.

محسن جلیل گفت: در پی تماسی با مرکز اورژانس ۱۱۵ دهدشت مبنی بر درخواست کمک جهت نجات جان زن ۲۰ ساله‌ای در شهر لنده که در رودخانه ایدنک غرق شده بود بلافاصله تیم امداد پایگاه اورژانس لنده به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس مصدوم به دلیل شدت عوارض ناشی از غرق شدگی و خفه شدن جان خویش را از دست داده بود، افزود: امدادگران به محض رسیدن به محل عملیات احیای غریق را شروع کردند، اما با توجه به سخت گذر بودن مسیر و پیمایش قسمتی از مسیر توسط تکنسین‌های اورژانس به صورت پیاده  وقت زیادی از مدت غرق شدن گذشته بود، عملیات موفقیت آمیز نبود.

این دزد با ناخن گیر پراید سرقت می‌کند

رئیس پلیس تهران گفت: در خیابان مرزداران به یک دستگاه پراید با ظاهری مشکوک برخوردیم که پس از بررسی مشخص شد این خودرو سرقتی است و بعد از دستگیری، سارق اعتراف کرده قصد خرید نان را داشته که به خودروی پراید برخورده و همان لحظه فکر سرقت آن به سرش می‌زند.

وی ادامه داد: سارق خودرو را تنها با استفاده از یک  ناخن‌گیر دزدیده است و تمام لوازم داخل آن را سرقت کرده است.

۸ کشته در تصادف وحشتناک در جاده سرخس - مشهد

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه نیسان و پژو در دوراهی جاده صالح‌آباد در جاده سرخس - مشهد، هشت کشته بر جای گذاشت که هفت فوتی از سرنشینان ماشین پژو و یک فوتی از سرنشینان ماشین نیسان بوده است.

محمد علیشاهی با بیان اینکه شدت تصادف به قدری بوده که هیچ شخصی جان سالم بدر نبرده است، تصریح کرد: ابتدا سه آمبولانس به محل اعزام شدند که آمبولانس اول طی شش دقیقه به محل حادثه در جاده رسیده، اما با توجه به تشخیص فوت همه افراد، اعزام دو آمبولانس دیگر در مسیر کنسل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

دستگیری خواستگار انتقامجو در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری خواستگار انتقامجو خبر داد که در فضای مجازی باعث هتک حیثیت شاکی شده بود.

اسماعیل زراعتیان گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد فردی ضمن هک کردن حساب کاربری وی، اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز و تصاویر نامناسب در صفحه شخصی می‌کند که این موضوع باعث هتک حیثیت وی شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مزاحم را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم خواستگار سابق شاکی بوده است، وی با مشاهده ادله و مدارک موجود در پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

بخشش قاتل جوان الیگودرزی بعد از ۱۲ سال

رئیس دادگستری شهرستان الیگودرز اظهار کرد: حدود ۱۲ سال قبل در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان بر اثر نزاع فردی میان دو جوان یکی از آنان که اهل الیگودرز بوده است به قتل می‌رسد.

امیر هوشنگ فتحی افزود: علی‌رغم اینکه پرونده فوق در حوزه قضائی این شهرستان قرار نداشت، اما با توجه به اینکه منسوبین پرونده در این شهرستان سکونت داشتند، پس از صدور حکم قصاص و استیذان، به منظور مصالحه و حل و فصل موضوع هیئت استیذان قتل شورای حل اختلاف شهرستان وارد عمل شد.

وی ادامه داد: با تلاش بسیار و با کمک بزرگان دو طایفه و بخشش اولیای دم سرانجام پس از گذشت ۱۲ سال در شهریور امسال رضایت خانواده مقتول کسب شد و فرصت حیات مجدد به قاتل که فردی جوان است، اعطا نمودند و این اقدام ارزشمند باعث شد دو طایفه زندگی مسالمت آمیز خود را با پایان خصومت از سر بگیرند.

دستگیری سارق موبایل در آرایشگاه‌های زنانه شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقی که با ورود به آرایشگاه زنانه اقدام به سرقت موبایل می‌کرد با ۲۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

کاووس حبیبی گفت: در پی افزایش سرقت‌های متعدد کش‌روی تلفن همراه از آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهرستان شیراز و ایجاد جو ناامنی در این صنف و همچنین سریالی بودن سرقت‌ها، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه شکات عنوان داشتند که خانمی جوان به بهانه پرسیدن دستمزد کاشت ناخن وارد آرایشگاه شده و تلفن همراهشان که روی دکور بوده سرقت کرده و بلافاصله با یک سواری پژو که راننده آن یک مرد بوده از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و سرنخ‌های بر جا مانده در صحنه سرقت، موفق شدند در این خصوص یک سواری پژو ۴۰۵ که در صحنه سرقت از آن استفاده می‌شده است را شناسایی کرده و آن را در یکی از خیابان‌های شیراز توقیف کنند.

دفن شدن ۲ مرد در آبعلی

ریزش آوار خاکبرداری در آبعلی جان دو مرد را گرفت. رئیس هلال‌احمر دماوند در این زمینه گفت: ریزش آوار خاکبرداری به داخل یک کانال تاسیساتی در مجتمع برف‌شهر آبعلی جان دو نفر را گرفت و دو تن دیگر نیز مصدوم شدند.

سعید طاهری افزود: یک مورد گزارش حادثه ریزش آوار خاکبرداری گزارش شد و عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارگران داخل کانال بر اثر این حادثه زیر آوار گرفتار شده بودند و تلاش نیروهای امدادی به نجات جان دو نفر از مصدومان حادثه منجر شد.

این مقام مسئول بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام انجام عملیات عمرانی تاکید کرد و گفت: لازم است تا کارگران در زمان انجام فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی، احتیاط را سرلوحه کار قرار دهند.

کد خبر 444745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.