هشتگ‌هایی که راه به جایی نبرد

با انتشار بیانیه رسمی عدم بازگشت استرا به ایران، امید هواداران میلیونی استقلال ناامید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیچه" فریاد می‌زد امید چیز خوبی نیست. پلیدترین پلیدی‌ها است، امیدواری عذاب انسان را طولانی‌تر می‌کند.

ما اما هیچ‌وقت به درستی حرف‌های نیچه گمان نبرده‌ایم و همیشه در جاده‌ بی‌انتهای امید داشتن حرکت می‌کنیم. غافل از اینکه گویا در این سرزمین مقصد هر تشنه کامی سراب است.

استقلالی‌ها چند وقتی بود که وعده بازگشت استراماچونی به تیم را دادند و اعلام کردند در حال مذاکره هستند تا برای لیگ بیستم مرد ایتالیایی روی نیمکت آبی بنشیند.

جماعتی اما باز هم امیدوار شدند، هشتگ های آبی در دنیا ترند شد و باز هم خام حرف‌هایشان شدند. نتیجه همان همیشگی بود. باز هم مأیوس شدند و عذاب کشیدند.

اعتراض هواداران پشت هشتگ های بی‌ثمر خنثی شدند. حتی اگر هشتگ اسراماچونی به رتبه یک توئیتر فارسی تبدیل شود.

مانده‌ایم اینجا میان سرزمین بلاتکلیفی. دوست نداریم نیچه‌وار به ناامیدی پناه برده و چشممان را روی رسیدن آینده‌ای بهتر ببندیم اما از آن طرف هم نمی‌دانیم اگر بخواهیم خوشبین باشیم باید به چه چیزی امیدوار باشیم.

حالا نه استرا بر خلاف میل باطنی خودش و هواداران بازگشته، نه استقلال مربی دارد، این تیم باید در آسیا با نامجو مطلق مربی موقتش به میدان برود. از طرفی برخی‌ها از مذاکره با الکس نوری خبر می‌دهند.

حالا که استرا برنمی‌گردد احتمالاً استقلال باید ۲ تا ۳ میلیون میلیون دلار غرامت به او پرداخت کند. غرامتی که کمر آبی‌ها را می شکند. این در حالی است که صحبت از مذاکره با الکس نوری برای بستن قراداد ۴۵۰ هزار دلاری برای سال بعد است.

همه اینها در حالی است که هواداران استقلال خواهان بازگرداندن استراما بودند، اما قانون عجیب فدراسیون این کار را غیرممکن کرد و با وجود این باز هم خبر از قرارداد دلاری با الکس نوری رسیده است. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت نیمکت استقلال چه خواهد شد.

کد خبر 444743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.