دو هزار تاکسی با استاندارد یورو ۴ شماره‌گذاری و تحویل شده است

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: از زمان ابلاغ مصوبه و موافقت دولت با شماره‌گذاری تعدادی تاکسی با استاندارد یورو ۴ و ابلاغ آن در مرداد ماه تا کنون، دو هزار دستگاه تاکسی با این استاندارد شماره‌گذاری و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی افزود: تحویل تاکسی با استاندارد یورو ۴ به دنبال نوسازی ناوگان تاکسیرانی، و برای متقاضیانی بود که در اسفند سال ۱۳۹۸ و همین طور ابتدای سال جاری ثبت نام کرده بودند و روند تکمیل ثبت نام را انجام داده بودند.

وی با بیان اینکه تحویل تاکسی با استاندارد یورو ۴ ادامه دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس این مصوبه قرار است تا ۳۰ مهر ماه امسال پنج هزار تاکسی به این روش نوسازی شود و امیدواریم با توجه به اینکه خودرو ساز در این زمینه مشکلی ندارد بتوانیم به این قول عمل کنیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: اما به دلیل اینکه زمان اعلام شده (۳ مهر ماه) برای استفاده از این مصوبه برای شماره گذاری خودروهای تاکسی با استاندارد یورو ۴ زمان کوتاهی است، پیش بینی می‌شود که از پنج هزار خودروی تاکسی که برای شماره گذاری قول داده شده، بتوانیم سه هزار دستگاه را تحویل دهیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 444739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.