لزوم تسریع در انتقال مشاغل مزاحم زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر بر ضرورت تسریع در انتقال مشاغل مزاحم این شهر به شهرک صنایع کارگاهی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم محمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به لزوم ساماندهی مشاغل مزاحم این شهر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر فعالیت مشاغل گوناگون از جمله تعمیرکاران اتومبیل‌های سبک، صافکاران، جوشکاران و درب و پنجره‌سازان در حاشیه خیابان‌های زرین‌شهر افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش فعالیت‌های مشاغل مزاحم شهری در حالی است که طیف گسترده‌ای از انواع مراکز، واحدهای کارگاهی و خدماتی در بافت اصلی زرین‌شهر استقرار یافته و مشغول فعالیت هستند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: روند افزایشی فعالیت مشاغل مزاحم شهری سبب اشغال فضای پیرامونی آن‌ها شده و تبعات آن سلامت جسمی و روحی شهروندان و همچنین سیمای شهر را تحت تأثیر قرار داده است، این مسئله سبب نارضایتی شهروندان ساکن در خیابان‌های سعدی، حافظ و نهضت شده است.

محمدی ادامه داد: با توجه به اهمیت ساماندهی این مشاغل بهره برداری از فاز نخست شهرک مشاغل شهری جانباز حاج کاظم سلیمیان با وسعت ۲۵ هکتار در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید، این شهرک با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، آماده استقرار مشاغلی است که زمین کارگاهی به آنان واگذار شده است.

وی اضافه کرد: شهرک مشاغل مزاحم شهری، پروژه‌ای توسعه محور است که زمینه فعالیت ۸۷۰ واحد صنفی را فراهم کرده و فضاهایی چون کارگاه، تجاری، اداری و جایگاه پمپ بنزین در آن پیش بینی شده است.

شهردار زرین شهر با تاکید بر ضرورت تسریع در انتقال مشاغل مزاحم به شهرک صنایع کارگاهی این شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتقال مشاغل مزاحم شهری به این شهرک در کنار ایجاد رونق اقتصادی امنیت جسمی، روحی و روانی شهروندان نیز تأمین شود و با جایگزین کردن دیگر مشاغل که مزاحمتی برای شهروندان همراه ندارد به دیگر مشاغل نیز اجازه فعالیت و توسعه داده شود.

کد خبر 444732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    با عرض سلام خدمت جناب آقای شهردار محترم چرا قسمت مربوط به مشاغل مزاحم شهری .قسمت. Eراجدول بندی نمیکنیدرسیدگی به آن قسمت نمیشود.