روزنامه‌های ورزشی ۲۷ شهریور؛ نادری به استقلال می‌رود؟

بعد از پیوستن سعید آقایی به پرسپولیس و عدم تلاش مدیران این تیم برای تمدید قرارداد با محمد نادری این بازیکن در مسیر آبی پوش شدن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۷ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "گل زدن به عربستانی‌ها مزه دیگری دارد" به اظهارات شجاع خلیل زاده بعد از گل پیروزی بخش مقابل التعاون پرداخت، کسی که قبلاً و در مقابل الاهلی نیز با زدن یک گل زیبا سه امتیاز دیگری را به حساب پرسپولیس واریز کرد.

"گل" با عنوان"نادری به استقلال می‌رود؟ " مدعی شد تعلل مدیران پرسپولیس در مذاکره با نادری باعث شده است بابا مذاکره استقلال با دفاع چپ سابق تراکتور باز شود، این در حالی است که پرسپولیس در این پست سعید آقایی و محمد انصاری را در خدمت دارد و استقلال با توجه به تغییر پست میلیچ در دفاع چپ فقط زکی‌زاده را در اختیار دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازگشت رسول پناه به نیمکت؟ " به محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی با شکایت برانکو از این باشگاه پرداخت، محرومیتی که البته با پرداخت مطالبات برانکو در ۳۰ روز آینده قابلیت لغو دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "استراماچونی دوباره شهر را بهم ریخت" به تجمع روز گذشته هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی پرداخت، این در حالی است که باشگاه استقلال در روزهای آغازین بامداد امروز به طور رسمی اعلام کرد بازگشت استراماچونی به استقلال منتفی است.

"ایران ورزشی" با عنوان"مربیان ایرانی پای درس ونگر" به برگزاری اولین وبینار فدراسیون فوتبال با حضور سرمربی سابق آرسنال پرداخت، کسی که با توجه به تجربه خوب او در آرسنال مطمئناً درس‌های خوبی را برای مربیان ایرانی دارد.

"شوت" با عنوان "حفظ آبرو" به مصاف نسبتاً تشریفاتی شهر خودرو و شباب الاهلی در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که شهر خودرو با کمرنگ شدن شانس صعود خود از گروه باید در فکر حفظ آبروی خود در آسیا باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"خبرهای بد را تو شیرینش کن" به مصاف حساس پرسپولیس و التعاون عربستان پرداخت، رقابتی که پرسپولیس با کسب سه امتیاز در آن راه زیادی از صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان سال جاری را طی می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "تو عزت سپاهانی، اطمینان داریم که جبران می‌کنی" به سیل پیام‌های محبت‌آمیز هواداران سپاهان در واکنش به تأسف پورقاز از اشتباهات خود در دیدار با النصر پرداخت، شکستی که اگر چه کار صعود را برای سپاهان از گروه سخت کرد ولی با یک پیروزی در بازی برگشت می‌تواند ورق به طور کلی برگردد.

کد خبر 444724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.