اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی شهر برف‌انبار

شهردار برف‌انبار از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر برای اجرای طرح‌های هوشمندسازی شهری خبر داد.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌روسازی یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع از بلوار شهید خدامراد بیلیویی و خیابان کشاورز واقع در محلات سنگ باران، در قالب قرارداد پیمان به ارزش یک میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: شهرداری برف انبار امسال قرارداد پیمان پیاده‌روسازی سایر مسیرهای شهری به ارزش سه میلیارد ریال را با پیمانکار منعقد کرد که به علت تمام نشدن پروژه احتمال ابلاغ ۲۵ درصد افزایش مبلغ قرارداد نیز وجود دارد.

شهردار برف انبار گفت: بیش از ۹۰ درصد پیاده‌روهای شهری در سه سال گذشته بلوک‌فرش شده است.

شریعتی‌نیا در رابطه با اجرای طرح هوشمندسازی شهری گفت: در این زمینه تاکنون اقدامی نشده است، البته حدود ۵۰ درصد بروکراسی اداری به صورت الکترونیکی انجام شده و عوارض از طریق سامانه وصول می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سال مبلغی برای توسعه این نوع خدمات در بودجه شهرداری در نظر گرفته می‌شود، افزود: تا پایان سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است و امسال نیز ۳۰۰ میلیون ریال برای این منظور در نظر گرفته شده است.

شهردار برف‌انبار گفت: با توجه به اینکه شهرداری برف‌انبار تازه تأسیس است و این شهر جزو شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰ هزار نفر است، باید زیرساخت‌های شهری ایجاد شده و سپس برای هوشمندسازی اقدام شود.

کد خبر 444718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.