عذرخواهی هواپیمایی معراج بابت اتفاق امروز

شرکت هواپیمایی معراج بابت لغو پرواز امروز تهران-کرمانشاه که به علت نقص فنی و فرود اضطراری اتفاق افتاده بود، از مسافرانش عذرخواهی و اعلام کرد که پرواز دیگری برایشان برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایمنا، متن اطلاعیه شرکت هواپیمایی معراج به شرح ذیل است: 

«به اطلاع می رساند که پرواز ۲۸۲۹ شرکت هواپیمای معراج به خاطر  اشکال فنی در سیستم هیدرولیک از ادامه مسیر به کرمانشاه انصراف داده و سالم در فرودگاه مهراباد به زمین نشست که با تلاش گروه فنی اشکال بر طرف و جهت انجام مسیر دوباره برنامه ریزی انجام شد ولی به خاطر وجود خطا در سیستم الکترونیک هواپیما بعد از بلند شدن خلبان به خاطر حفظ سلامتی مسافران تصمیم می گیرد جهت بررسی بیشتر از ادامه مسیر انصراف داده و به فرودگاه مهرآباد  بازگردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «لذا هواپیمای معراج  جهت جابجایی مسافران به مقصد کرمانشاه یک پرواز با هواپیمای دیگر جهت ساعت ۲۰۵۰ برنامه ریزی کرده است.

ضمنا بعد از نشستن هواپیما برای بار دوم توسط متخصصین سازمان چک شد و برای پرواز مسیر بعدی آماده و در  خط پرواز قرار گرفت. هواپیمای معراج از  تاخیر بوجود آمده از تمام مسافران معذرت می خواهد.»

کد خبر 444704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفری IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    ساعت یک تا 2050 منتظر بودم که هیچ، ساعت پنج از هواپیما پیاده شدیم ک هیچ، از گرسنگی مردیم ک هیچ، جنگ و مرافه نبود ک پرواز بعدی درکار نبود اول قرار بود فقط پول بلیط رو. روز بعد پس بدن