کمک ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومانی کمیته امداد به مسکن مددجویان اصفهانی

‌ در پنج ماهه نخست سال ۹۹ بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان کمک برای تعمیر، احداث، تکمیل و خرید مسکن مددجویان کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان، اظهار کرد: ۱۶۵ خدمت در زمینه احداث، خرید، تعمیر و بازسازی مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۲ میلیون تومان در پنج ماهه نخست امسال ارائه شد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: بیش از یک میلیارد تومان از این مبلغ به صورت کمک بلاعوض به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: سه میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان نیز در این بازه زمانی در قالب تسهیلات قرض الحسنه به مسکن مددجویان اختصاص یافته است.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه مسکن خدمتی گران در مجموعه خدمات کمیته امداد محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات در مسکن دار شدن مددجویان در بهبود شرایط آنها مؤثر است و خیران عزیز می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان کمک‌های نقدی خود در این زمینه را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز کنند.

کد خبر 444674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.