اجرای ۷ پروژه بزرگ عمرانی در شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در زمان کوتاه شاهرود در چشم انداز توسعه، پیشرفت و رشد خوبی را شاهد خواهد بود، گفت: هفت پروژه بزرگ زیر بنایی مبنا و شاخص توسعه یافتگی در شهر است.

به گزارش ایمنا، علیرضا حاجی محمد علی با بیان اینکه زمان، هزینه و کیفیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های این هفت پروژه به شمار می‌رود و سعی کردیم با توجه به در نظر گرفتن این سه مؤلفه عملیات اجرایی را شروع کنیم، اظهار کرد: رشد و توسعه هر شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی آن محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از جمله عملیات‌های در حال اقدام مدیریت شهری، می‌توان به عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازپیرایی و احداث المان میدان بسیج، بازپیرایی خیابان شهید صدوقی، احداث ساختمان مدیریت شهری، پیگیری زمین از مسکن و شهر سازی در راستای احداث جاده سلامتی، کاشت فضای سبز پروژه باغ راه و فازبندی عملیات اجرایی به زودی، تملک و بازگشایی های سطح شهر، پروژه‌های زیبا سازی و نصب المان‌های جدید و مرمت پل تاریخی سرچشمه و نور پردازی تونل نوری پیست دوچرخه سواری البرز شرقی اشاره کرد.

شهردار شاهرود گفت: در سال جاری شاهد اجرای پروژه‌های شاخص و زیر بنایی در شهر هستیم و با اهتمام ویژه در صدد بوده که طبق برنامه ریزی تدوین شده و شاهد افتتاح و بهره برداری آنها باشیم.

کد خبر 444661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.