توسعه فضای سبز گرگان/ پیشرفت فیزیکی فاز اول کمربندی دوم ارومیه

در این بسته خبری از بهره برداری مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری فردیس تا بهره برداری از سامانه پرداخت عوارض شهرداری ساری و لزوم اجرای پروژه‌های اساسی برای رشت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دو چالش مهم شهرداری ایذه

ساماندهی سایت زباله و کشتارگاه ایذه ۲ چالش مهم پیش روی شهرداری هستند که برای حل مشکل آنها باید اقدام شود.

لزوم اجرای پروژه‌های اساسی و ماندگار برای رشت

علی فتح اللهی، فرماندار رشت با بیان اینکه فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری رشت باید درخور شأن و جایگاه شهروندان رشتی باشد، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری رشت علاوه بر ارائه خدمات روزمره، زمینه اجرایی شدن پروژه‌ها و اقدامات ماندگار در سطح شهر رشت را فراهم کند.

واگذاری ساماندهی گلزار شهدا به شهرداری و دهیاری‌ها

محسن محمدی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: مهندسان نظام مهندسی در طراحی گلزار شهدا رقابت می‌کنند.

بهره برداری از سامانه پرداخت عوارض شهرداری ساری

علی‌اصغر اباذری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز استان از راه اندازی سامانه پرداخت عوارض شهرداری ساری خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت ارائه خدمات به شهروندان با استفاده از ظرفیت شبکه اینترنت و مراجعه نکردن شهروندان به شهرداری برای پرداخت عوارض در ایام انتشار ویروس کرونا، با تلاش همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات سامانه پرداخت عوارض شهرداری ساری طراحی، اجرا و راه اندازی شده است.

اجرای بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی در سطح این شهر خبر داد.

بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری فردیس

سرهنگ غلام‌علی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در آئین بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک و پایش تصویری شهر فردیس با اشاره به گسترش شهرها و کلانشهرها و ماشینی شدن زندگی گفت: پلیس راهور به تنهایی قادر به کنترل ترافیک نیست و امیدواریم که با راه اندازی این مرکز شاهد رعایت بیشتر مردم باشیم.

زنجان پیشرو در توانمندسازی دهیاری‌ها

محمدرضا هادوی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای زنجان گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص برنامه‌های آموزشی دهیاران در سال گذشته و نیمه نخست امسال، عملکرد دفتر امور روستایی و شوراهای زنجان مطلوب ارزیابی شده و زنجان در این زمینه رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

پایان مطالعات طرح ساماندهی نهر مصلی قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: نهر حقابه بر باغات سنتی موسوم به نهر مصلی در امتداد کانال سنگی ولیعصر واقع در کمربندی جمهوری اسلامی و در امتداد جاده مصلی در ضلع جنوب شرق شهر قزوین واقع شده است.

شهرداری گرگان فضای سبز و پارک‌های شهر را توسعه می‌دهد

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: به پیشنهاد شهرداری گرگان و توافق با سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان مقرر شد چهار هکتار از اراضی جهاد کشاورزی که در محدوده این سازمان قرار دارد به شهرداری گرگان واگذار و شهرداری گرگان یک ساختمان اداری برای این سازمان بسازد.

کد خبر 444659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.