پنجشنبه هوای اصفهان غبارآلود نیست

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق استان به ویژه نیمه غرب اصفهان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا سه روز آینده است، بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش ابر به ویژه در ساعات بعد از ظهر پدیده غالب مناطق غربی استان است، افزود: با توجه به شرایط جوی احتمال خیزش گرد و غبار در ۲۴ ساعت آینده وجود ندارد، از این رو انتظار داریم کیفیت هوا در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان فردا در وضعیت سالم باشد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، با بیان اینکه دمای هوا تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 444621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.