بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۸۱ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: هفته آینده و در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۸۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پروژه در این منطقه انجام خواهد شد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری منطقه ۱۲ اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر مظاهری است که با هزینه اجرایی ۲۲ میلیارد ریال، هزینه تملک ۲۵ میلیارد ریال و مبلغ کل ۴۷ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به مشخصات پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی دکتر مظاهری، ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۸۸۰ مترمربع و محوطه سبز ۴۱۵ مترمربع در دو طبقه احداث شده است که شامل: سالن ورزشی، سالن بازی کودکان، رختکن، سالن اجتماعات و کتابخانه، سه کلاس آموزشی و دو کارگاه آموزشی و اتاق مشاور است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث باند شمالی خیابان مهدیه از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این منطقه است، تصریح کرد: هزینه اجرای این پروژه به طول ۳۸۰ مترمربع ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، هزینه تملک ۶۸ میلیارد ریال و مبلغ کل ۷۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به پروژه خانه ورزش امین‌آباد، گفت: برای این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۲۵ مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع احداث شده، ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

باقری افزود: خانه ورزش امین‌آباد در دو طبقه شامل: دو سالن ورزشی، رختکن، دفتر مدیریت، اتاق پزشک و مربی احداث شده است.

وی با اشاره به ۱۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پروژه آماده کلنگ‌زنی در منطقه ۱۲، خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی باند شمالی خیابان امیرکبیر سوم به طول سه هزار مترمربع ۶۹ میلیارد ریال هزینه اجرا در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی خیابان‌سازی محور عاشق‌آباد به شهرک امیرکبیر خبر داد و گفت: هزینه اجرای این پروژه به طول یک هزار مترمربع ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه خیابان‌سازی خیابان فیروزه واقع در شهرک نگین، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه با طول ۴۵۰ مترمربع ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

باقری گفت: خیابان‌سازی اتصال شهرک مهدیه به خیابان مینو که دسترسی شهرک مهدیه به خیابان‌های عاشق آباد و بهارستان را ایجاد خواهد کرد در دستور کار منطقه ۱۲ قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای هزینه تملک ۴۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 444617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن برزگر IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم منطقه ۱۲ که با تلاش خستگی ناپذیر و بطور شبانه روزی عزم خویش را در نبرد علیه کاستی ها و محرومیت این منطقه از قسمت فقیر نشین کلان شهر اصفهان جزم نموده که ضمن تقدیر ،ارزوی توفیق بیش از پیش را برای این جوان برومند را از درگاه ایزد منان مسیلت دارم .