جانباختن یک راننده تاکسی کرونایی در یاسوج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج با بیان اینکه سوار کردن چهار مسافر در تاکسی ها تخلف است، گفت: تاکنون یک راننده تاکسی یاسوج بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایمنا، ضرغام خلقی پور به علت حمایت نشدن تاکسی‌ها از طریق حمایت‌های کرونایی این مساله کمتر رعایت می‌شود، اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت سوار کردن بیش از سه نفر مسافر در تاکسی‌ها در ایام کرونا، باید کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران سرشکن شود و متولیان و مسئولان مربوطه اعتبار جهت کمک به تاکسی‌ها در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: تاکنون ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج حتی یک ریال کمک و حمایت نشده است و هر چه هزینه کرده ایم از محل اعتبارات داخلی بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا در تاکسی‌های این شهر مطلوب است.

خلقی پور تصریح کرد: تاکنون یک راننده تاکسی یاسوج بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است، تعدادی از رانندگان تاکسی این شهر به کرونا مبتلا شدند و خودم نیز به کرونا مبتلا شدم.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۳۰ دستگاه تاکسی زرد، یک‌هزار و ۲۵۰ تاکسی موقت، بیسیم و آژانس تلفنی و تعدادی بنز تاکسی اینترنتی در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند و کار جابجایی مردم را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 444599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • Arad IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    من میبینمشون هیچ کدوم رعایت نمیکنن ماسک نمیزنن حتی بیشتر مواقع انگشتشون تو دماغشونه ماشیناشون اصلا تمیز نمیکنن کلا از نظر بهداشتی همشون مشکل دارن
    • لاله . IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      ای خدا‌ رحمت کند پدر و مادرت رو با گفتارت ....
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    1 0
    والا ای راننده تاکسیل خشون مقصرن ۳تا عقب ایزنن ۱ نفر جلو بیتشرشو ماسکم نیزن وقتی ایگی ۲نفر عقب بزن هم زبونشو ۳ متره
  • محمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    باسلام وخسته نباشید والا ما هر وقت داخل شهر یا هرجای دیگه هستیم تاکسی میاد رد میشه ولی محل نمیزارن فقط کافیه یه خانم ببینن ۱۰ماشین پشت سر هم واسش صف میکشن .اینم حقشونه که مبتلا بشن چون رعایت نمیکنن وقتی هم بهشون یاداوری میکنیم به عنوان یه شهروند، میگن بابا کرونا کجا بود اینا همش الکیه
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    0 0
    تاکسی های خطی اصلا رعایت نمی کنند ما که همیشه با اسنپ مسافرت می کنیم هم کرایه ش کمتره هم راننده هاشون مسایل بهداشتی را رعایت می کنند