مدونا، فیلمنامه زندگی خود را می نویسد

خواننده مشهور آمریکایی به همراه دیابلو کودی، در حال نوشتن فیلمنامه‌ای پیرامون زندگی خودش است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قرار است به زودی فیلمی با تهیه کنندگی ایمی پاسکال در مورد زندگی مدونا ساخته شود که این خواننده آمریکایی نیز در تیم نویسندگی آن قرار دارد. وی در مصاحبه خود با هالیوود ریپورتر گفت: می‌خواهم که داستان زندگی‌ام در مسیر تبدیل شدن به یک هنرمند، موزیسین و یک انسان را به همه نشان دهم. تمرکز فیلمنامه قطعاً روی موزیک خواهد بود که همیشه مرا سرزنده نگه داشته است. داستان‌های ناگفته زیادی در زندگی من وجود دارد که هیچکس بهتر از خودم توانایی تعریف آنها را ندارد.

گفتنی است که این خواننده مشهور غربی، بیش از چهار دهه فعالیت هنری داشت که موسیقی‌های معروف زیادی را منتشر کرد. او همینطور در چندین فیلم مثل لیگی برای خودشان و اویتا بازی کرده است.

او پرفروش‌ترین خواننده زن تاریخ با فروش نزدیک به ۳۳۵ میلیون نسخه از کارهایش است که وی را به یکی از مهم‌ترین هنرمندان دنیا تبدیل می‌کند. مدونا در مجموع دوران فعالیتش ۶۵۸ بار برای دریافت جوایز موسیقی کاندیدا شده و ۲۲۴ بار نیز این جوایز را دریافت کرده است.

گفتنی است که در حال حاضر، بسیاری از تهیه کنندگان هالیوودی به ساخت فیلم‌هایی در مورد اسطوره‌های موسیقی این کشور روی آورده‌اند که فیلم‌های Bohemian Rhapsody و Rocketman از جمله آنها هستند.

کد خبر 444588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.