خدمت‌رسانی کاروان سلامت اصفهان به ۴۰روستای کم برخوردار خراسان جنوبی

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از حضور کاروان سلامت این استان در قالب طرح نذر آب ۳ در خوسف و استقرار این کاروان از ۲۴ شهریور ماه در روستای سرچاه عماری و خدمت رسانی به بیش از ۴۰ روستای کم برخوردار شهرستان خوسف خراسان جنوبی خبر داد.

محمد نوید متقی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت تیم کاروان سلامت اصفهان برای اجرای این طرح و خدمات رسانی به روستاهای کم برخوردار، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ملی نذر آب ۳، تیم‌های درمانی و فرهنگی استان از تاریخ ۲۴ شهریورماه در نقاط محروم و کم برخوردار خراسان جنوبی حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از ۳۰ نفر است، اضافه کرد: ۱۵ پزشک، پیراپزشک، دندانپزشک، مشاور خانواده و مذهبی، کارشناس توانبخشی، کارشناس فرهنگی و اجتماعی، تکنیسین دارویی، تیم غربالگری، تیم سحر و داوطلبان هلال احمر در این کاروان مشغول فعالیت و ارائه خدمات به مردم روستاهای کم برخوردار خوسف در استان خراسان جنوبی هستند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تصریح کرد: طرح ملی نذر آب ۳ در محورهایی مانند خدمات درمانی و ویزیت رایگان، حمایت‌های معیشتی، مشاوره برای ایجاد شور و نشاط در کودکان، نوجوانان و جوانان، دیدار با خانواده معظم شهدا، مقابله با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم و امور عمرانی اجرا می‌شود.

متقی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح بسته‌های معیشتی، نوشت افزار و بسته‌های بهداشتی به وسیله کاروان سلامت اعزامی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در منطقه توزیع خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: کاروان سلامت این جمعیت تا روز ۲۷ شهریور ماه در بیش از ۴۰ روستای کم برخوردار شهرستان خوسف خراسان جنوبی مستقر است و به ارائه خدمت به مردم شریف این مناطق می‌پردازد.

کد خبر 444584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.