وبینار تخصصی توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود

وبینار تخصصی "توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری" با حمایت ستاد توسعه فرهنگ‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد توسعه نوآوری و فناوری محمود شیخ زین‌الدین برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، این وبینار در سه بازه زمانی مختلف برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حضور در این وبینار می‌توانند در ۲۶ شهریور ماه، ۲ مهرماه و ۹ مهر ماه ۱۳۹۹ در سه مرحله در وبینار "توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری" حضور یابند.

یکی از مباحثی که در این وبینار به آن پرداخته می‌شود، "مقدمه‌ای بر مکان‌یابی" است. مکانی که پارک علم و فناوری در آن احداث می‌شود بسیار حائز اهمیت است و باید تمام شرایط در نظر گرفته شود؛ بر این اساس، شرایط جغرافیایی و پیش‌نیازهای مکان‌یابی پارک‌های علم و فناوری مورد بحث قرار می‌گیرد.

نقش عناصر شهری در پارک، رویکردهای شهرسازی و مبانی طرح جامع و رویکردهای شهرسازی و مبانی طرح جامع از دیگر محورهای مورد توجه این وبینار تخصصی است. علاوه بر این کارشناسان حاضر در این وبینار، آخرین ضوابط و مقررات ساخت و ساز را مورد بررسی قرار می‌دهند تا توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری منطبق با جدیدترین قوانین و مقررات وضع شده، انجام گیرد.

زیرساخت‌های پایه و تأسیسات زیربنایی از جمله دیگر مباحثی است که حاضران در این وبینار و کارشناسان مدعو در مورد آن گفتگو و تبادل نظر خواهند کرد. این وبینار در راستای توانمندسازی مدیران حوزه فناوری و نوآوری طراحی شده است و علاوه بر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری این معاونت نیز در برگزاری آن مشارکت خواهد کرد.

کد خبر 444562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.