بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان پروژه فعال عمرانی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در سازمان عمران حدود ۳۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه فعال است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای تحقق چشم‌انداز توسعه و مشارکت اقدامات زیادی شده که تلاش برای افزایش مشارکت یکی از این موارد است.

وی با اشاره به بودجه سازمان عمران در سال جاری، تصریح کرد: بودجه امسال این سازمان ۲۰۳ میلیارد تومان است که ۱۴۲ میلیارد تومان آن مختص اجرای پروژه‌های عمرانی و ۳۵ میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: در سازمان عمران بودجه درآمدهای غیرعملیاتی حدود سه میلیارد تومان است که صرف هزینه مواردی چون کرایه ماشین‌آلات می‌شود و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه‌های مشارکتی سازمان در نظر گرفته شده است.

وی از دریافت ۱۳ میلیارد تومان وام جهت خرید هفت دستگاه ترک میکسر برای اجرای برنامه‌های سازمان عمران خبر داد و گفت: حدود ۳۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه فعال عمرانی در شهر در دست اقدام است.

طرفه‌تابان با بیان اینکه در سازمان عمران تعداد ۲۰ پروژه فعال و شش پروژه در مرحله انعقاد قرارداد است، اظهار کرد: از سال گذشته در موضوع مشارکت‌ها ورود پیدا کرده و همچون سایر سرمایه‌گذاران در فراخوان‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری شرکت کرده و برنده بسیاری از مناقصه‌ها شدیم.

وی با اشاره به رعایت شدن نکات بهداشتی در کارگاه‌های عمرانی با توجه به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با رعایت نکات بهداشتی و با توجه به باز بودن فضای فعالیت آمار افراد مبتلا به کرونا در سازمان بسیار کم بوده است، البته ضدعفونی کارگاه‌ها و توزیع ماسک و دستکش به صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر 444550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.