اجرای عملیات ترافیکی خیابان بهستان

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از انجام عملیات ترافیکی خیابان بهستان با مبلغ شش میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات احداث این خیابان تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات ترافیکی خیابان بهستان که از مردادماه آغاز شده بود اواسط شهریور ماه به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: در این عملیات تعداد ١٨ فانوس راهنمایی و رانندگی نصب شد و به طول ٥٠٠ متر خط‌کشی ترافیکی شده و گذرگاه عابر پیاده و پارکینگ معلولان مشخص شده و در کل خیابان علائم ترافیکی نصب شده و ایمن سازی ترافیکی شده است.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان افزود: خیابان بهستان یکی از پروژه‌های شاخص و متفاوت در منطقه ٩ است که تنوع گیاهی و کاشت درختان، این خیابان را از پوشش‌های گیاهی سایر خیابان‌های شهر متمایز ساخته است.

وی خبر از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه عمرانی خیابان بهستان داد و خاطرنشان کرد: طول این خیابان ۵۰۰ متر، عرض آن ۳۶ متر و عرض ترافیکی خیابان ۱۸ متر است که هزینه تملک و آزادسازی ۱۸۷ میلیارد ریال و هزینه عملیات اجرایی طرح ۲۸ میلیارد ریال است و به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

رفیعی با بیان اینکه میزان هزینه پروژه احداث خیابان ۲۰۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: خیابان بهستان به موازات خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه حد فاصل اتوبان شهید خرازی تا خیابان سردار شهید حجازی است.

وی ادامه داد: مسئولیت اجرای خیابان بهستان که خیابان صاحب روضات را به خیابان در حال ساخت حجازی متصل می‌کند، بین شهرداری منطقه یک و منطقه ۹ مشترک است.

کد خبر 444544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.