روزنامه‌های ورزشی ۲۶ شهریور؛ الکس نوری گزینه نهایی سرمربیگری استقلال

بسیاری از رسانه‌ها مدعی هستند الکس نوری به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده استقلال باشد و تنها اختلاف بین او و استقلال فعلاً دلاری یا ریالی بودن قرارداد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۶ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "انتقام شجاعانه" به پیروزی مهم پرسپولیس در مصاف حساس با التعاون پرداخت، نتیجه‌ای که اگر چه تأثیری در جایگاه آنها در جدول گروه اعمال نمی‌کند ولی احیای کننده امید صعود برای شاگردان یحیی بود.

"گل" با عنوان"اختلاف فقط بر سر قرارداد ریالی و دلاری است" مدعی شد الکس نوری گزینه نهایی و قطعی استقلال برای هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر است، کسی که با داشتن تجربه سرمربیگری در تیم‌های هرتابرلین و وردربرمن می‌تواند عصر جدیدی از مربیگری خود را نشان دهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زندگی استقلال بدون استراماچونی به پایان نمی‌رسد" به اظهارات در خصوص حواشی بازگشت استراماچونی به استقلال زرینچه پرداخت، اظهاراتی که به عینه نشان از منتفی شدن بازگشت استراماچونی است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دیاباته آمد کریمی هم می‌آید" به انتشار اخبار خوب از اروپای استقلال در دوحه پرداخت، جایی که اگر چه هنوز تکلیف نیمکت آبی‌ها مشخص نشده است، ولی گویا علی کریمی و شیخ دیاباته برای بازی‌های آینده استقلال همراه این تیم هستند.

"شوت" با عنوان "نویدکیا هم با باخت شروع کرد" به شکست دو گله محرم سپاهان در اولین تجربه سرمربیگری محرم نویدکیا در سپاهان پرداخت، تجربه‌ای که مطمئناً درس‌های زیادی را برای مربی محبوب سپاهانی‌ها داشته است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"رونمایی باشکوه" به پیروزی تک گله پرسپولیس در شب گلزنی شجاع خلیل زاده پرداخت، پیروزی که رونمایی شیرینی از خریدهای جدید پرسپولیس بود.

"صدای سپاهان" با عنوان "فدای سرت سلطان" سعی در تزریق روحیه به سپاهان بعد از شکست مقابل النصر دارد، نتیجه‌ای که به هیچ عنوان دلیلی بر عدم صعود سپاهان از گروه خود نیست.

کد خبر 444540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.