جایگاه نمایندگان ایرانی در پایان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی این هفته دوباره از سر گرفته شد که تیم های ایرانی نتوانستند عملکرد خوبی را به ثبت برسانند و باعث شد شانس صعودشان را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان که از دوشنبه در دوحه از سر گرفته شد، با یک برد و ۲ شکست برای نمایندگان ایران همراه شد.

استقلال که در گروه A رقابت‌ها حضور دارد به لطف انصراف الوحده امارات در ادامه مسابقات تنها با یک امتیاز در رده دوم ایستاده است. الشرطه عراق، نزدیک ترین تعقیب کننده آبی‌ها نیز بازی این هفته اش را به الاهلی واگذار کرد تا سرنوشت گروه نخست این رقابت‌ها را به دیدار رو در رو با آبی‌های تهرانی گره بزند.

در گروه B شهر خودرو با رحمتی باخت دیگری را برابر شباب الاهلی تجربه کرد و بدون کسب حتی یک امتیاز، در رده چهارم قرار گرفت و به نظر می‌رسد، شانس چندانی برای صعود تک نماینده تاریخ فوتبال خراسان در آسیا باقی نمانده است.

پرسپولیس این هفته یک تنه جور سایر نمایندگان ایران را کشیده و التعاون بحران زده را با گل دقیقه پایانی خلیل زاده از پیش روی برداشت تا ۴ امتیازی شده و به با یک پله صعود از انتهای گروه C کنده شود. حالا شاگردان گل محمدی امیدوارند تا در دیدار بعدی بار دیگر التعاون را شکست داده و راه صعود را هموار کنند.

محرم نویدکیا که در اولین شب حضورش روی نیمکت سپاهان باید مقابل حریف متمول عربستانی صف آرایی می‌کرد، بازی را به النصر واگذار کرد تا طلایی پوشان با ۳ امتیاز همچنان در رده سوم باقی بمانند اما با توجه به توقف السد مقابل العین به ادامه راه امیدوار باشند.

کد خبر 444526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.