توتونی: تغییر در بازی سپاهان نیاز به حوصله دارد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سعی داشته‌ایم بازی و روش تیم سپاهان را تغییر دهیم و این کار با صبر و حوصله انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی توتونی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل النصر عربستان، اظهار کرد: در لیگ آسیا بازی می‌کنیم و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بازی پایاپای و برابری را داشتیم. بازیکنان سپاهان تا حد زیادی خواسته‌های ما را برآورده کردند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موقعیت‌های ویژه ای برای گلزنی داشتیم و موقعیت‌هایی را بر روی دروازه النصر ایجاد کردیم. این فوتبال است و ممکن است بعضی روزها روز ما نباشد.

توتونچی ادامه داد: مدت زمان کمی است که بازیکنان تیم با کادر فنی جدید تیم کار می‌کنند و برای هماهنگی بیشتر این کار نیاز به زمان دارد، سعی داشته‌ایم بازی و روش تیم سپاهان را تغییر دهیم و این کار با صبر و حوصله انجام می‌شود.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: با توجه به این زمان کم که در سپاهان فعالیت می‌کنیم از عملکرد بازیکنان راضی هستیم، پیروزی تیم النصر را تبریک می‌گویم هر بازی شرایط خاص خود را دارد باید این بازی را آنالیز کنیم تا در بازی بعدی نتیجه بهتری ارائه بدهیم.

توتونی اضافه کرد: باید مشکلات تیم را بررسی کنیم تا در بازی آینده بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. بازیکنان ذخیره و اصلی تیم با یکدیگر تفاوت زیادی ندارند و سپاهان مجموعه‌ای از بازیکنان با کیفیت دارد، با توجه به آنالیزها متوجه می‌شویم در بازی بعد تیم سپاهان باید چه تغییراتی داشته باشد.

کد خبر 444525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.