سپاهان صفر- النصر ۲/ راند اول به نفع میلیون دلاری‌های النصر

دیدار تیم های سپاهان و النصر با برتری نماینده عربستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان ایران و النصر عربستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر النصر عربستان به پایان رسید.

هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و النصر عربستان

ورزشگاه: جاسم بن حمد (دوحه، قطر)

گل‌ها: عبدالرزاق حمدالله (دقایق ۲۹ و ۴۸) برای النصر

اخطار: -

سپاهان: پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی (۷۴- رسول نویدکیا)، محسن مسلمان (۶۵- محمد کریمی)، محمد محبی (۸۵- مهدی ترکمان)، محسن الغسانی (۸۵- سجاد شهباززاده) و کی‌روس استنلی (۶۵- رضا میرزایی)

سرمربی: محرم نویدکیا

النصر: برد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله (۸۹- عبدالفتاح آدم)، عبدالرحمن العبید، عبدالله الخیبری، مایکون پری را، عبدالمجید الصلیهم (۸۹- عبدالرحمن الدوساری)، گونزالو مارتینز (۸۲- عبدالعزیز الدوساری)، خالد الغنام (۸۲- فیراس البیکران)، عبدالفتاح عسیری (۷۰- علی مختار)

سرمربی: روی ویتوریا

داور: ادهم محمد تیما المخادمه از اردن

شرح بازی:

جدال حساس دو تیم مدعی گروه D لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که بازی با مالکیت نماینده عربستان روی توپ و میدان همراه بود و سپاهان با یک بازی بسته در زمین خودی، قصد کنترل بازی در دقایق ابتدایی را داشت. سپاهان در فاز تهاجمی اما بی برنامه نبود و روی ضد حملات و حملات سریع چند موقعیت خیلی خوب ایجاد کرد.

در حالی که ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی می‌رفت با تساوی به پایان برسد روی یک ضربه آزاد و ارسال مواج این النصر بود که با گل مهاجم سرشناس خود یعنی عبدالرزاق حمدالله پیش افتاد.

سپاهان که در طول نیمه نخست با وجود حملات کم نشان داد روی زمین پیشرفت چشمگیری داشته نیمه دوم را با هدف جبران گل خورده آغاز کرد اما در همان دقایق ابتدایی بازی با اشتباه عزت‌الله پورقاز گل دوم را هم از حمدالله خورد تا برتری النصر دو برابر شود.

سپاهان که چیزی برای از دست دادن نداشت با تنوع تاکتیکی جالب توجهی که مشخصاً اثر حضور نویدکیا در رأس کادر فنی این تیم است به دنبال گلزنی بود، آنها چندین موقعیت بسیار خوب توسط محبی، میرزایی و سروش رفیعی داشتند اما از هیچ کدام بهره نبردند تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع النصر به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (۲۹- النصر) - ارسال مواج گونزالو مارتینز درون محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر عبدالرزاق حمدالله به گل اول النصر تبدیل شد.

۲-۰ (۴۸- النصر) - اشتباه پورقاز در دفع توپ و کوبیدن توپ به مهاجم النصر باعث شد توپ در دهانه دروازه جلوی حمدالله بیفتد تا به راحتی گل دوم النصر نیز به ثمر برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵- پاس در عمق کی‌روس، الغسانی را با دروازه بان النصر تک به تک کرد اما تعلل مهاجم سپاهان و تکل خوب مدافع النصر از پشت مانع ضربه نهایی الغسانی شد.

دقیقه ۳۵- موقعیت شوت زنی مناسب پشت محوطه جریمه النصر نصیب نورافکن شد اما ضربه او آرام نواخته شد و در اختیار دروازه بان النصر قرار گرفت.

دقیقه ۴۳- ارسال تیز محبی در دهانه دروازه النصر در آخرین لحظه با تکل مدافع النصر راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۶- مهاجم النصر در موقعیتی تک به تک با پیام نیازمند توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۵۷- شوت سرکش امید نورافکن در دستان برد جونز قرار گرفت.

دقیقه ۶۷- محبی با پشت سر گذاشتن مدافع النصر با دروازه بان تک به تک شد اما ضربه نهایی او با پای چپ بی دقت بود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲- ضربه سر محمد محبی را برد جونز به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۷۶- ارسال از سمت راست بازیکنان سپاهان درون محوطه جریمه النصر با ضربه سر محبی تبدیل به گل شد اما داور خطای محبی را گرفت و گل مردود شد.

اتفاق ویژه:

تغییر سبک بازی سپاهان و رشد چشمگیر بازی روی زمین نکته جالب توجه بازی سپاهان از لحاظ فنی بود.

بهترین بازیکن:

عبدالرزاق حمدالله با دو گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 444524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.