پرسپولیس یک - التعاون صفر / برد شجاعانه با هنرنمایی لک

پرسپولیس ایران در یک مصاف حساس و جذاب با نتیجه یک بر صفر مقابل التعاون عربستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مصاف با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ورزشگاه: Education

تماشاگر: -

داور: احمد الکاف

اخطار: سیامک نعمتی (دقیقه ۲۶) احمد نورالله‌ی (دقیقه ۴۱)

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر (آرمان رمضانی دقیقه ۷۸)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب التعاون عربستان:
کاسیو انجوس، یاسین برناوی، احمد عسیری، اِیاغو سانتوس، حسن کادش، ریان الموسی، سدریک امیسی، فهد الرشیدی، سلطان مندش، عبدالمجید السواط، میتشل دیوک

سرمربی: عبدالله العسیری

شرح بازی:

سومین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال جاری با حملات پرتعداد سرخ‌پوشان آغاز شد و التعاون که روزهای خوبی را در لیگ داخلی عربستان تجربه نکرد در دقایق آغازین مسابقه کاملاً در لاک دفاعی فرو رفت ولی حملات شاگردان یحیی در ۱۵ دقیقه ابتدایی راه به جایی نبرد.

رفته رفته با بالا رفتن ضریب اشتباهات در بازیکنان پرسپولیس این التعاون بود که صاحب توپ و میدان و موقعیت‌های نصفه و نیمه شد، ولی این موقعیت‌ها نیز منجر به ایجاد موقعیت خاصی نشد تا بار دیگر پرسپولیسی‌ها با هماهنگ شدن بازیکنان جدید این تیم در زمین مالک بازی باشند، ولی برخلاف روند بازی التعاون اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه لک ایجاد کرد که دروازه‌بان تازه وارد سرخ‌پوشان با یک دبل سیو تماشایی عربستانی‌ها را ناکام گذاشت؛ بعد از جمله زهردار التعاون این تیم بار دیگر با زدن یک شوت سرکش صاحب موقعیت شد که بازهم حامد لک با یک واکنش تماشایی خودنمایی کرد.

آغاز نیمه دوم با بازی متعادل دو تیم در میانه زمین همراه بود ولی رفته رفته التعاون که به دنبال کسب تساوی از این مسابقه بود به فاز دفاعی فرو رفت و شاگردان یحیی همچون آغاز نیمه اول با وجود در اختیار داشتن توپ موفق به ایجاد موقعیت خاص در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم نشد.

روند خوب سرخ‌پوشان در نیمه دوم با حملات بعضاً خطرناک این تیم همراه بود که البته این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا پرسپولیس در ۱۵ دقیقه پایانی برای کسب برد سراپا حمله شود؛ با ادامه حملات پرسپولیس و روی اشتباه در جایگیری مدافعان التعاون شجاع خلیل زاده سرانجام پرسپولیس را در این بازی پیش انداخت تا پرسپولیس در دقایق پایانی از رقیب عربستانی خود پیش بیفتد.

شرح گل:

شجاع خلیل زاده دقیقه ۸۳: پاس به بیرون سیامک نعمتی روی توپ برگشتی از کرنر با ضربه هوشمندانه شجاع خلیل زاده تبدیل به گل اول پرسپولیس و بازی شد.

لحظات حساس:

دقیقه ۲۸: شوت سرکش سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه التعاون با اختلاف بسیار زیاد از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: حرکت وینگر التعاون از سمت راست منجر به پاس به بیرون شد که دیوک را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد، ولی دبل سیو تماشایی حامد لک مهاجم استرالیایی التعاون را در اولین موقعیت جدی بازی ناکام گذاشت.

دقیقه ۳۹: شوت سرکش سدریک آمیسی از فاصله تقریباً ۳۰ متری با واکنش فوق العاده لک خنثی شد و دروازبان پرسپولیس با جمع کردن توپ مانع از ایجاد موقعیت ریباند شد.

دقیقه ۶۱: پاس در عرض عیسی آل کثیر را وحید امیری با یک ضربه بی دقت به تور کنار دروازه التعاون عربستان زد.

دقیقه ۶۳: حرکت زیبای سیامک نعمتی در محوطه جریمه التعاون با یک شوت بی جان و آرام همراه بود که در دستان دروازه‌بان التعاون قرار گرفت.

دقیقه ۶۹: روی ضد حمله سرخپوشان عیسی آل کثیر در موقعیت گلزنی قرار گرفت ولی پاس در عرض او بدون دخالت بازیکنان دو تیم از دست رفت.

دقیقه ۷۲: ضربه سر خطرناک احمد نوراللهی روی سانتر بشار رسن با واکنش زیبای کاسیو دفع شد.

بهترین بازیکن:

حامد لک: انجام چندین عکس العمل زیبا در نیمه اول باعث شد پرسپولیس با حفظ شیرازه خود به پیروزی برسد.

کد خبر 444523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    این برد شیرینو تبریک میگم هورراااا