وزیر کشور درباره مباحث امنیتی و مرزی به نمایندگان توضیح داد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور درباره مباحث امنیتی و مرزی به نمایندگان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل عمویی پیرامون جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز میزبان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بود. در این جلسه وزیر کشور گزارشی درباره مسائل و شرایط مربوط به امنیت کشور ارائه کرد و نمایندگان هم دغدغه‌های خود در مباحث مرتبط با فعالیت وزارت کشور و مباحث امنیتی را مطرح کردند.

وی افزود: همچنین سوال دهمرده نماینده مردم زابل از وزیر کشور هم در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت سوال نماینده زابل درباره مباحث مرزی و اقدامات وزارت کشور جهت کمک به مرزنشینان در اقصی نقاط کشور از جمله سیستان و بلوچستان بود و عبدالرضا رحمانی فضلی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنا شد است این موضوع در کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم بررسی شود و سپس این سوال مجدداً در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار گیرد.

کد خبر 444511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.