۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
گوشی رد می 9i معرفی شد

شرکت شیائومی گوشی هوشمند جدید خود به نام رد می 9i را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی ماه گذشته در هندوستان از دو محصول خود به نام رد می ۹ و رد می ۹ Prime رونمایی کرد. در حال حاضر این شرکت چینی محصول دیگر خود به نام رد می 9i را در هند به نمایش گذاشت که بسیار شبیه گوشی رد می 9A و تنها تفاوت این دو گوشی هوشمند این است که گوشی رد می 9i دارای رم و حافظه ذخیره سازی بیشتری است.

گوشی جدید رد می 9i دارای تراشه هلیو G25 SoC و سیستم عامل اندروید نسخه ۱۰ به همراه رابط کاربری MIUI 12 است. اندازه صفحه نمایش HD+ این گوشی ۶.۵۳ اینچ است و بریدگی بالای صفحه از یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پنل پشتی گوشی تعبیه شده و در قاب پشتی آن نیز از طراحی Aura 360 استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و شارژ آن از طریق پورت microUSB و با توان ۱۰ وات صورت می‌گیرد. گوشی رد می 9i در تاریخ ۱۸ سپتامبر و در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز وارد بازار خواهد شد. قیمت مدل پایه این گوشی که دارای چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است، ۱۱۰ دلار و قیمت نسخه دیگر این محصول با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲۴ دلار برآورد شده است.

کد خبر 444507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.