واگذاری نگهداری بخشی از فضای سبز بیرجند به بخش خصوصی

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند از واگذاری نگهداری بخشی از فضای سبز این شهر به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر ابراهیم زاده اظهار کرد: از سال ۸۵ تاکنون به دلایل مختلف از جمله: بازنشستگی، انتقال نیرو و سایر عوامل، حدود ۵۰ نفر نیرو از بدنه سازمان سیما، منظر و فضای سبز منفک شده اند و از طرفی با توجه به توسعه و افزایش سالانه سطوح فضای سبز کمبود نیرو در بخش نگهداری فضای سبز شهر بیرجند کاملاً مشهود بود.

وی افزود: خوشبختانه با عنایت به دیدگاه مثبت و تخصصی شهردار بیرجند در این حوزه و تأیید اینکه در جهت افزایش کیفی نگهداری فضاهای سبز سطح شهر باید از توان بخش خصوصی کمک گرفت موضوع به شورای اسلامی شهر پیشنهاد که با دیدگاه مثبت تصویب شد.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند ادامه داد: پس از انجام ساعت‌ها کار کارشناسی و استفاده از نظرات تخصصی مشاورین حوزه فضای سبز و بهره برداری از تجربیات سایر شهرهای پیشتاز، اقدام به تهیه اسناد و شرایط لازم برای برگزاری مناقصه به منظور واگذاری نگهداری بخشی از فضای سبز شهر بیرجند به بخش خصوصی شد.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: امید است با توجه به اطلاع رسانی انجام شده شاهد حضور قدرتمند پیمانکاران متخصص و توانمند، اشتغال به کار ۵۰ نفر نیرو و نهایتاً ارتقای کیفیت فضای سبز شهرمان باشیم.

کد خبر 444462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.