رشد ۶۰ هزار واحدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت رشد ۶۰ هزار واحدی شد. بررسی وضعیت امروز بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، روند اصلاحی اخیر بازار سهام به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه_ ۲۵ شهریورماه_ با افزایش ۵۹ هزار و ۶۷۱ واحدی به یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۵۸ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۵۹۴۷ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۱۵ هزار و ۶۵۰ واحدی شاخص قیمت، ۴۲ هزار و ۹۵۶ واحدی شاخص بازار اول، ۱۲۳ هزار و ۳۱۹ واحدی شاخص بازار دوم، ۵۳ هزار و ۱۵۵ شاخص صنعت، ۳۶۱۴ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۲۶۹۸ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۸۹۶۰ میلیون سهم بود که طی یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۶۱ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز معاملات به ۶۲ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۲۰۴ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۶۲ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "پترولح"پترول ۱" و "تاپیک و۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "داناح ۱"، "قنیشا ۱" و "بکام ۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 444435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.