آخرین آمار ابتلاء و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۵ شهریور

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ ۲۵ شهریورماه ۹۹ اعلام کرد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و ۷۰۵ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۴۹ هزار و ۹۴۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۳ هزار و ۴۵۳ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۲۹۹ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۸۱۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۶۱۳ هزار و ۸۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 444434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طیبه یادگاری IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    اَی واویلاااااا
  • یلدا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 1
    چرغونی چرا نمیاد دو روزه؟؟؟ پووووف کنه؟!
  • نیکی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    2 0
    دوباره داره وحشتناک میشه ..من میترسم ..کی واکسن میرسه.دلهره تمام جونمونوگرفت..بخدا افسرده شدم ..نگرانم همش ..بابا دیابتی .همسرم آسم.پسرم ۲سالشه سیستم ایمنی ضعیفه زود مریض میشه .مامانم فشارخون ..خانوادم همه شکننده ن ..نگران چندنفرم من..خدایا
  • ناشناس IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    0 0
    در کشور هایی مثل ایتالیاو فرانسه و انگلیس که تعداد فوتی ها به پنج وشش رسیده مسافرتی انجام نمیشه واینکه این مساله موج اول ودوم سوم علمی است یا نه که ما دچار این امواج شده ایم از کجا آمده ؟ متل اینکه کسی جواب گوی سوالات مردم نیست عجبا که همچنان حیران و سرگردانیم خدایا تو کمک این مردم کن ـ
  • ایلاف IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    1 0
    کاش حداقل تمام اطرافیانمون کرونا روباورداشته باشن..بخدابعضیا رومیبینم عین خیالشون نیست باعث شدن که اینطوری این داستان ادامه پیداکنه.چرااخه