ساماندهی نیروی انسانی یک گام بلند در اجرای سند تحول است

وزیر آموزش و پرورش در شورای تخصصی تحول و نوسازی نظام آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: ساماندهی نیروی انسانی یک گام بلند در اجرای سند تحول است.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی با اشاره به اینکه دستور اول این جلسه مسئله نیروی انسانی وزارت آموزش‌وپرورش بود، اظهار کرد: معلم در نظام تعلیم و تربیت جانشین همه نداشتن‌ها و جبران‌کننده همه کاستی‌هاست.

وی اضافه کرد: اگر یک مدرسه با امکانات کافی نداشته باشیم و یک معلم باصلاحیت داشته باشیم قادر خواهیم بود که اهداف خود را پیش ببریم و اگر معلم دارای توانمندی لازم نباشد قطعاً به اهداف خود نخواهیم رسید.

وزیر آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: ما متعهد هستیم که سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را اجرایی کنیم و برای اجرای آن ساماندهی نیروی انسانی یک گام بلند محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع نیروی انسانی هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی باید به وضعیت قابل قبولی برسیم و در سال‌های اخیر روش‌های متعددی را برای جذب نیروی انسانی به کار گرفته‌ایم و آثار و تبعات هر کدام از این روش‌ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و چارچوبی برای دستیابی به کیفیت در نیروی انسانی مشخص شد که در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار خواهد گرفت و پس از تصویب اجرایی خواهد شد

کد خبر 444430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.