آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۲۵ شهریور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۲۱ نفر از آن‌ها اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی رخ نداده است.

سید علیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۵۹ هزار و ۱۶۲ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۹۱۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که یک نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل بادرود و ۲۱ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۱۱۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند که ۲۹ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار دارند و مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن شش مورد جدید تست کرونا مثبت تاکنون جواب آزمایش دو هزار و ۷۴۰ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.

کد خبر 444400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ghazal IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام. محله ما خیابان طالقانی صبح جمعه ها دعای ندبه برگزار میشه. توی حسینیه سربسته! اینکه خیلی شلوغ میشه، بماند... مهم اینه ک سفره میندازن و نون و پنیر و هندونه ی اسلایس شده میدن ب مردم...