انتشار فراخوان نخستین فستیوال تک‌گویی نمایشی پژواک

فستیوال تک‌گویی نمایشی پژواک توسط تالار هنر و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

سعید امامی در رابطه با برگزاری فستیوال تک‌گویی نمایشی "پژواک" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این فستیوال از هنرمندان و بازیگران علاقمند دعوت می‌کند تا بتوانند در رشته خود فعالیت کنند، هنرمندان و کسانی که به شرکت در این فستیوال علاقه دارند تا ۲۱ مهر ماه فرصت ارسال آثار خود را دارند. شرکت کنندگان باید آثار خود را ضبط کرده و سپس به شماره ۰۹۱۳۹۵۹۳۷۹۷ در واتس آپ ارسال کنند تا روی آن‌ها داوری شود.

وی ادامه داد: ویدئوهای ارسالی باید به صورت تک نفره و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد، شرکت کنندگان بهتر است تا زمان اعلام نتایج ویدئو خود را انتشار ندهند. بخش‌های این فراخوان شامل تک‌گویی، تنهاگویی یا کناره‌گویی است که می‌توان در هر مکتب اجرایی یا آزاد باشد.

مدیر تالار هنر اصفهان اضافه کرد: آثاری که تا کنون اجرا نشده باشد اولویت انتخاب داورهاست، ابتدا هیئت انتخاب ۴۰ اجرا را انتخاب می‌کند و سپس از بین این نمایش‌ها ۱۰ اجرا برگزیده می‌شود. آثار برگزیده تا پنجم آبان ماه اعلام خواهد شد، به ۳۰ نفر باقیمانده به هر نفر ۱۵۰ هزار تومان جایزه و گواهی شرکت در فستیوال داده می‌شود.

امامی افزود: به سه رتبه اول در بین ۴۰ اجرا به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۱۵ میلیون ریال لوح تقدیر اهدا می‌شود، به هفت نفر دیگر افراد شرکت کننده در این مسابقه نیز پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت در این فستیوال محدودیت سنی ندارد، گفت: علاقمندان در هر سن می‌توانند در این دوره شرکت کنند، هنرمندان کودک و نوجوانانی که در حوزه هنر و بازیگری حرفه‌ای هستند از آن‌ها نیز برای شرکت در این فستیوال دعوت می‌شود. اجرای چنین برنامه‌هایی باعث می‌شود که افراد مستعد و علاقمندان بیشتر دیده شوند تا استعداد آن‌ها از بین نرود، امیدوارم از این فستیوال استقبال شود هرچه این برنامه‌ها بیشتر شود می‌توانیم علاقمندان و استعدادها را کشف کنیم.

کد خبر 444389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.