معضلات ترافیکی لاهیجان با احداث سرعت‌گیر حل نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گقت: برای کاهش سرعت خودروها، در نقاط حادثه‌خیز شهری به جای به‌کار بردن سرعت‌کاه، باید از طرح‌های مدرن و روز دنیا استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای ترافیک لاهیجان که به ریاست فرماندار برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات مستمر کارگروه ترافیکی مدیریت شهری لاهیجان با کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: سهولت در رفت و آمد، روان سازی ترافیک و کاهش خطرات از اهداف تشکیل این کارگروه بوده و خروجی کارشناسی شده این جلسات به شورای ترافیک شهرستان ارسال می‌شود.

وی افزود: حل مشکل نقاط پرتردد و حادثه خیز شهر لاهیجان با احداث سرعت گیر حل نمی‌شود، شهروندان از نصب سرعت‌کاه‌های غیر اصولی در خیابان‌ها گلایه‌مندند.

رئیس شورای شهر لاهیجان بر لزوم ارائه طرح‌های علمی و کارشناسی برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات ترافیکی و کاهش تصادفات تاکید کرد و افزود: برای کاهش سرعت خودروها، در نقاط حادثه‌خیز شهری به جای بکاربردن سرعت‌کاه، باید از طرح‌های مدرن و روز دنیا استفاده کرد.

تمیزکار خاطرنشان کرد: استانداردسازی خیابان‌ها، تسهیل ترافیک و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای ارتقای ایمنی و امنیت و حفظ جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف ما در شورای ترافیک است.

کد خبر 444380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.