کارگاه تولید کیف و ساک دستی در آتش سوخت

مسئول آتش نشانی بادرود گفت: اتصال سیم برق، یک کارگاه تولید کیف و ساک را طعمه حریق کرد.

سید نعمت الله سیدی مسئول واحد آتش نشانی شهرداری بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک کارگاه تولید کیف و ساک دستی در بادرود به علت اتصال سیم برق دچار آتش سوزی گسترده شد و در کمترین زمان شعله‌های آتش فضای کارگاه را در بر گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه این کارگاه در طبقه اول ساختمان قرار داشت و با وجود وسایل و لوازم مورد نیاز که عمدتاً چرم و فوم بود؛ شعله‌های آتش به سرعت گسترش پیدا کرد.

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری بادرود با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: مأموران واحد آتش نشانی بادرود بلافاصله پس از قطع برق کارگاه؛ خود را به فضای داخل کارگاه رسانده و شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

وی با اشاره به استفاده از همکاری واحد آتش‌نشانی شهرداری خالدآباد با توجه به حجم زیاد آتش گفت: نیروهای آتش نشان با کمترین امکانات و لوازم توانستند در مدت دو ساعت آتش را مهار کنند و با حضور آتش نشانان در محل حادثه از بروز خسارت بیشتر به کارگاه و نیز سرایت شعله‌های آتش به ساختمان‌های اطراف جلوگیری شد.

سیدی با اشاره به اینکه برآورد میزان خسارات وارده از سوی مسؤولان در دست بررسی است، تصریح کرد: در یک سال اخیر حضور بموقع واحد آتش‌نشانی بادرود در محل آتش‌سوزی های شهر طرق‌رود، روستاهای ابیانه، فریزهند، برزرود و همچنین در حادثه انفجار تانکر سوخت در محور کاشان _ اصفهان موجب شد تا از بروز خسارت‌های مالی و تلفات جانی بیشتر در این حوادث جلوگیری شود.

وی به معضل کمبود امکانات در واحد آتش‌نشانی بادرود اشاره کرد و گفت: این مسائل و مشکلات همراه با شرایط سخت اقتصادی علاوه بر اینکه در برخی از مراکز استان نیز وجود دارد واحد آتش نشانی شهرداری بادرود نیز از این امر مستثنی نبوده و انتظار می‌رود مسئولان نسبت به تجهیز این واحد آتش نشانی و تامین امکانات و وسایل پیشرفته برای آن تلاش کرده و گام‌های اساسی بردارند.

گفتنی است دو واحد آتش نشانی شهرداری‌های بادرود و خالدآباد، علاوه بر بخش ۳۰ هزار نفری بادرود، حوادث و اتفاقات احتمالی در آزاد راه کاشان_ اصفهان را تحت پوشش قرار می‌دهند که شایسته است به فراخور مأموریت‌ها و گستردگی فعالیت‌های شان از امکانات و تجهیزات قابل قبولی بهره مند شوند.

کد خبر 444373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.