مظلومی: تعویق مسابقات جوانان تصمیم عجیبی بود

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از سوی AFC گفت: واقعا این خبر برای ما شوکه کننده بود و خستگی بر تنمان ماند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال پرویز مظلومی پس از لغو اردوی تیم ملی جوانان با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: ظاهراً گفته شده بعضی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات به دلیل عدم امکان سفر به ازبکستان خواستار تعویق بازی‌ها شدند و مسابقات در تاریخ مقرر برگزار نمی‌شود. به نظرم مسئولین برگزاری بازی‌ها تصمیم عجیبی گرفته اند و اگر قرار بود این رقابت‌ها به تعویق بیافتد باید این مسئله در همان مراسم قرعه کشی اعلام می‌شد نه حالا که فرصت کوتاهی به تاریخ آغاز بازی‌ها باقی مانده و تیم‌ها برنامه‌های آماده سازی خودشان را به مراحل نهایی رسانده بودند.

سرمربی تیم ملی جوانان اضافه کرد:ما هم برنامه‌های خودمان را به صورت فشرده با همکاری کادر فنی و همکارانم اجرا کردیم و زحمات زیادی در این مدت کشیده شد. دستیارانم بدون هیچ چشم داشتی در این مدت با تمام وجود کار کردند تا بچه‌ها را به آمادگی مطلوب برسانیم و حالا چنین تصمیمی گرفته شده که واقعاً عجیب است و باید بگویم خستگی به تن همه ما ماند. هنوز هم تاریخ دقیق از سوی AFC اعلام نشده اما در هر صورت باید برنامه تازه ای تدوین شود و زحمات ماه‌های اخیر بی نتیجه ماند.

مظلومی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر تصمیم قطعی AFC در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا به کشورهای شرکت کننده اعلام شود تا بتوانند برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته باشند چرا که این شرایط حرفه ای نیست و کشورها باید زمان کافی برای تنظیم زمان بندی اردوها را در اختیار داشته باشند.

کد خبر 444368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.