امضای یک تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات بیشتر به راهبران در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از امضای یک تفاهم نامه همکاری بین این سازمان و اتحادیه صنف خدمات فنی خودروهای سبک با حضور رییس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان و اتحادیه صنف خدمات فنی خودروهای سبک اصفهان جهت ارائه خدمات فنی خودرو با تخفیف ویژه خدمات بیمه خودرویی با اقساط بلند مدت، امداد خودرو و سایر خدمات به ناوگان تحت پوشش شرکت‌های دارای مجوز از سازمان حمل و نقل بار امضا شده است.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای که بین سازمان مدیریت حمل و نقل کالا و بار و اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک امضا شد، ارتقای ارائه خدمات کاربردی و مفید و گامی مثبت جهت حمایت از راهبران است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه خدمات فنی خودرویی با ۲۵ درصد تخفیف، خدمات بیمه خودرویی با اقساط بلند مدت، امداد خودرو و سایر خدمات به شرکت‌های دارای مجوز سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان و به راهبران تحت پوشش شرکت‌های دارای مجوز از سازمان حمل و نقل بار ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه مقرر شده تمامی واحدهای صنفی جهت ارائه خدمات با کیفیت و تخفیفات واقعی به راهبران زیر مجموعه شرکت‌های دارای مجوز و همچنین خودروهای مجموعه شهرداری، به صورت بهینه معرفی شوند.

کد خبر 444335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمحمدرضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام این تفاهم نامه برای دفاتر آژانس وانت تلفنی محدوده شهرستانهای استان مانند شهرک صنعتی رازی شهرضا نیز کار برد دارد و چگونه اجرایی میشود...با تشکر