اتوبوس‌ها بوشهر نیازمند نوسازی/ انجام زیرسازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود

در این بسته خبری ازملاقات غیرحضوری مدیران شهرداری ساری با شهروندان تا رونمایی از اپلکیشن قشم من و ساماندهی صنایع نیمه‌مزاحم شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد از برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه در این شهر با کمک نیروهای خدمات شهری شهرداری در کنار گشت‌های بازرسی شبانه روزی خبر داد.

تامین اعتبار ۴۷۳ طرح خُرد گردشگری

مهدی جمالی نژاد، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: برای ۴۷۳ طرح خرد گردشگری روستایی که دارای ظرفیت گردشگری بودند بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ تأمین شد.

۵۰ درصد اتوبوس‌های شهرداری بوشهر نیازمند نوسازی است

حسن شجاعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: این سازمان ۶۰ اتوبوس دارد که از این شمار ۳۰ دستگاه نیازمند نوسازی است.

انجام زیرسازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود

زیرسازی و آسفالت خیابان نفت شاهرود با همکاری شرکت خطوط لوله نفت ایران و شهرداری شاهرود انجام و تردد روستاییان سعدآباد و بدشت به شاهرود تسهیل شد.

شتاب بازآفرینی بافت تاریخی سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: طرح‌های محرک توسعه بازآفرینی شهری به عنوان یکی از ظرفیت‌های شتاب دهنده به باز زنده‌سازی بافت‌های شهری و چارچوب بهسازی و نوسازی بافت‌های شهری کمک خواهد کرد.

مدیریت پسماند نیازمند یاری دولت

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه گفت: دولت در مدیریت پسماند یاریگر شهرداری باشد که در غیر این صورت شهرداری با مشکلات بی شماری در این حوزه مواجه می‌شود.

ملاقات غیرحضوری مدیران شهرداری ساری با شهروندان

با توجه به شرایط خاص و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این هفته سه شنبه نیز برای بیست و سومین هفته پیاپی، ملاقات عمومی مدیران مجموعه شهرداری ساری با شهروندان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رونمایی از اپلیکیشن قشم من

سیدمسعود آل عبایی، شهردار شهر قشم در اقدامی نوین و در جهت تکریم شهروندان شهر قشم، رفاه حال آنها و تسهیل در ارتباط مستقیم با شهرداری و به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این ایام کرونایی، اپلیکیشن قشم من را رونمایی کرد.

ساماندهی صنایع نیمه‌مزاحم شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: حدود ۴۰ درصد از جمعیت ۲۰۰ هزار نفری مرکز چهارمحال و بختیاری در تردد معابر و مبلمان شهری با صنایع نیمه مزاحم درگیر هستند، بنابراین باید این صنایع از مناطق مسکونی خارج شوند.

کد خبر 444295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.