ماجرای خرید کت و شلوار مدیرعامل سابق پرسپولیس از حساب باشگاه از زبان مدیر سابق روابط عمومی

مدیر سابق روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مشاور محمد حسن انصاری فرد به خرید کت و شلوار برای وی از درآمد باشگاه واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ایمنا، حسین قدوسی درباره انتشار اسناد مربوط به خرید کت و شلوار محمد حسن انصاری‌فرد اظهار کرد: متأسفانه آقایان از زمانی که محمدحسن انصاری‌فرد باشگاه پرسپولیس را ترک کرد، مکرر از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار دارند در حال تخریب و سم‌پاشی علیه انصاری‌فرد هستند.

وی افزود: انصاری‌فرد تنها مدیرعامل تاریخ سرخابی‌ها بود که عضو هیأت مدیره نبود و کارشکنی‌های زیادی هم علیه وی انجام گرفت اما با تمام وجود و با چنگ و دندان امورات باشگاه را پیش برد و در چهارمین قهرمانی پرسپولیس هم با مدیریت بحران و تصمیمات مهم درست از جمله بازگشت پیروانی و جذب بهترین مربی ایرانی پس از جدایی کالدرون و تزریق پول به تیم به رغم پیش خور شدن کلان درآمدها نقش مؤثری داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد تصریح کرد: امروز اسنادی را در اختیار یک رسانه قرار داده و مدعی شدند مدیرعامل از محل پول باشگاه کت و شلوار خریده و اسناد آن را هم رونمایی کردند، اما این بخش مهم خبر که هزینه خرید کت و شلوار از محل حقوق وی پرداخت شده است را مخفی کردند. آقای انصاری فرد بابت حقوق و برخی مسائل دیگر به گفته ذی‌حساب باشگاه طلبکار هم هستند.

قدوسی اضافه کرد: خبر کت و شلوار در تمام رسانه‌ها و فضای مجازی پخش کرده و با آبروی انصاری‌فرد بازی کردند. این موضوع را هم نگفتند که پس از پرداخت پول از محل حقوق انصاری‌فرد هزینه کت و شلوارها داده شده است. چرا آقایان دست به این کارها می‌زنند؟ از مسؤولان مربوطه از مجلس و نهادهای نظارتی گرفته تا وزارت ورزش می‌خواهم به این مسائل و تلاش مداوم برای تخریب انصاری فرد که پیشکسوت پرسپولیس است ورود کنند. ۷ ماه است با تمام وجود در حال تخریب انصاری‌فرد هستند اما وی به دلیل آرامش پرسپولیس سکوت اختیار کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 444291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.