برای جذب اسپانسر نیاز به دیده شدن در تلویزیون داریم

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان حرفه‌ای هندبال در آمدی که دارند از راه ورزش است اگر امسال لیگ برگزار نمی‌شد لطمه بزرگی به ورزشکاران این رشته وارد می‌شد.

الناز قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شرایط تیم هندبال بانوان سپاهان اظهار کرد: سال اولی است که در سپاهان حضور دارم، بازیکنان از لحاظ بدنی خوب هستند و برای هماهنگی بیشتر تمریناتی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: فاطمه محمد خانی یک مربی آرام است که این آرامش به بازیکنان هم انتقال پیدا کرده است. تجربه کار با او را دارم، مربی با انگیزه‌ای است.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه بازیکن سازگاری هستم، تصریح کرد: اهل حاشیه نیستم، سعی می‌کنم بیشتر روی خودم کار کنم تا با شرایط یک تیم سازگار شوم.

قاسمی در خصوص مبلغ قرارداد در هندبال بانوان، خاطر نشان کرد: مبلغ قرار داد نسبت به سطح بازیکن مشخص می‌شود، اما در کل نسبت به دیگر رشته‌های توپی مبلغ دریافتی کمتر است که امیدوارم روزی این مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه همه تیم‌ها رقیب هستند، گفت: هر تیمی در لیگ شرکت می‌کند مدعی قهرمانی است و می‌خواهد بهترین نتیجه را کسب کند. سپاهان هزینه کرده است و دنبال قهرمانی است، امیدوارم ما هم بتوانیم خودمان را نشان دهیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. همیشه اعتقاد دارم تیم‌ها به اندازه‌ای که زحمت می کشند نتیجه می‌گیرند.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان اضافه کرد: امسال تیم‌ها به دو گروه چهارتایی تقسیم شدند که مسابقات در یک شهر به صورت متمرکز برگزار می‌شود. از هر گروه دو تیم صعود می‌کنند که بازهم به صورت متمرکز با هم مسابقه می‌دهند تا قهرمان و رده‌بندی مشخص شود.

قاسمی در رابطه با تبعات شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: بازیکنان حرفه‌ای هندبال در آمدی که دارند از راه ورزش است اگر امسال لیگ برگزار نمی‌شد ضربه بزرگی به ورزشکاران این رشته وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه باید بانوان هندبالیست در تلویزیون دیده شوند، خاطر نشان کرد: زمانی که در تلویزیون دیده شویم اسپانسر جذب می‌شود و مهم است که در دید مردم باشیم. سال گذشته اتفاق خوبی افتاد و برخی مسابقات هندبال بانوان را شبکه جام جم پخش کرد که باید این اتفاق در شبکه‌های استانی هم رخ دهد و حداقل بخشی از بازی ما را نشان دهند.

کد خبر 444282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.