در هندبال بانوان ملی پوش نباشید پول کمی می‌گیرید

ملی پوش تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: زمانی که با فاطمه محمدخانی صحبت کردم از این مربی آرامش دریافت کردم، کادر فنی آرام است و تیم حال خوبی دارد که برای من جالب است. مبلغ قرار دادها در هندبال پایین است و در تیم بانوان اگر بازیکن ملی پوش نباشد هزینه‌ای دریافت نمی‌کند که اگر بگیرد هم خیلی کم است.

شقایق باپیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم هندبال بانوان سپاهان، اظهار کرد: شرایط و امکانات تیم خوب است، اما زمان نیاز داریم تا به هماهنگی بیشتر برسیم. در روز دو جلسه تمرین با توپ و در هفته سه جلسه تمرین بدنسازی داریم. سپاهان باشگاه بزرگی است. با وجود اینکه از قهرمان فصل پیش پیشنهاد داشتم تصمیم گرفتم حضور در این تیم را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه شناخت کاملی از سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان نداشتم، تصریح کرد: زمانی که با فاطمه محمدخانی صحبت کردم از این مربی آرامش دریافت کردم، کادر فنی آرام است و تیم حال خوبی دارد که برای من جالب است.

ملی پوش تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص امضای قرارداد با سپاهان، خاطر نشان کرد: چندسال با مربی خودم کار می‌کردم که برای پیوستن به سپاهان در دوراهی مانده بودم، این موضوع من را تحت فشار گذاشت که در آخر به دلایل شخصی به سپاهان پیوستم.

باپیری ادامه داد: مبلغ قرار دادها در هندبال پایین است و در تیم بانوان اگر بازیکن ملی پوش نباشد، پولی دریافت نمی‌کند که اگر بگیرد هم خیلی کم است.

وی با اشاره به اینکه تیم خوب بسته شده و می‌خواهیم جزء سه تیم برتر باشیم، گفت: لیگ امسال متمرکز است، اگر شیوع کرونا شدت بگیرد و بین مسابقات وقفه بیفتد مانند لیگ برتر فوتسال سال گذشته مشخص نیست مسابقات چه زمانی تمام می‌شود که امیدواریم تیم‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند. فدراسیون اعلام کرده اگر چهل در صد از اعضای یک تیم بیماری کرونا داشته باشند مسابقات آنها لغو خواهد شد.

ملی پوش تیم هندبال بانوان سپاهان در رابطه با وضعیت این تیم، اظهار کرد: تا قبل از شیوع کرونا قرار بود برای مسابقات انتخابی اردو برگزار شود که با شیوع ویروس کرونا لغو شد. افرادی جدید در فدراسیون روی کار آمدند که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

کد خبر 444274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.