روزنامه‌های ورزشی ۲۵ شهریور؛ آغاز محرم

سرانجام روز رونمایی از سپاهان محرم نویدکیا از راه رسید و این سرمربی جوان در اولین تجربه خود باید مقابل النصر عربستان صف آرایی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۲۵ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "بدون خداحافظی نمی‌روم" به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی و موفق استقلال پرداخت، کسی که با این اظهارات خود بر شایعات جدایی از استقلال دامن زد و شاید ماندن او در گرو برگشت آندره آ استراماچونی باشد.

"گل" با عنوان"شایعه برکناری مدیرعامل و بازگشت مجیدی" به حواشی ایجاد شده در حوالی باشگاه استقلال و احتمال برکناری سعادتمند پرداخت، اتفاقی که در کنار منتفی شدن احتمالی بازگشت استراماچونی می‌تواند موجب بازگشت مجیدی به نیمکت استقلال برای فصل آینده استقلال شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "باخت شهر خودرو بدون رحمتی" به شکست شهر خودرو در سومین بازی این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و پرداخت، نتیجه‌ای که صعود شاگردان رحمتی را چیزی شبیه رؤیا می‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "عضو شورای شهر تهران مدیرعامل، الکس نوری سرمربی؟ " مدعی شد با ادامه یافتن شایعات و حواشی حوالی استقلال و سعادتمند این حجت نظری خواهد بود که در آینده مدیرعامل استقلال می‌شود و با منتفی شدن احتمالی بازگشت استراما الکس نوری که روز گذشته نیز مذاکره با تیم‌های بزرگ ایرانی را تأیید کرد به نیمکت استقلال نزدیک می‌شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"شروع پرسپولیس جدید" به مصاف حساس التعاون و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی که آخرین سانس‌های پرسپولیس و یحیی برای صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا است.

"شوت" با عنوان "دروغ به این بزرگی؟ " به اظهارات برانکو ایوانکوویچ در واکنش به شایعات مهلت ۲۰ روزه او به پرسپولیس پرداخت، جایی که سرمربی سابق و کروات پرسپولیس مدعی شده است نه کتباً و نه شفاهاً با درخواست پرسپولیس موافقت نکرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"شوق پرواز " به استقبال مصاف حساس پرسپولیس و التعاون رفت، دیداری که یحیی گل محمدی آن را مثل یک فینال می‌داند و شاید آخرین شانس یحیی نیز برای موفقیت در آسیا همین مسابقه باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "در این رقابت نابرابر حسابی بجنگید" به رقابت حساس سپاهان ایران و النصر عربستان پرداخت، رقابتی که محرم در اولین بازی روی نیمکت سپاهان در فکر پیروزی است و سپاهان نیز سودای صدرنشینی در گروه را دارد.

کد خبر 444269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.