تاکسیرانان برای دریافت وام ۶ میلیونی کرونا به بانک مراجعه کنند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند برای دریافت وام ۶۰ میلیون ریالی به تمامی شعب بانک ملی مراجعه کنند.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح تسهیلات اعطایی به رانندگان تاکسی در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با همکاری وزارت کار و رفاه اجتماعی مبلغ شش میلیون تومان وام به مشاغل آسیب دیده تعلق گرفت که رانندگان تاکسی و سرویس مدرسه نیز شامل این طرح می‌شوند.

وی افزود: طبق اطلاعیه و اخبار منتشر شده توسط سازمان، کارگروه مقابله با تبعات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا برای دارندگان بیمه تأمین اجتماعی تا پانزدهم شهریور و رانندگان فاقد بیمه را تا پایان شهریور ماه تمدید کرده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا نداشتن چک برگشتی بود که کارگروه این شرط را از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی کرد تا روند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: این وام با سود ۱۲ درصد به تمامی رانندگان که مراحل دریافت وام از بانک را طی کرده‌اند، تخصیص داده می‌شود و در حال حاضر رانندگان می‌توانند برای دریافت آن به شعب بانک ملی‌ مراجعه کنند.

کد خبر 444261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.