بازی مقابل النصر حیاتی است/ می خواهیم دل هواداران سپاهان را شاد کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم النصر یک تیم جنگنده و قوی است و از بازیکنان توانمندی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل انصر عربستان مقابل در چهار چوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی سخت را پیش رو داریم، تیم النصر قابل احترام است. تیم سپاهان نیز در لیگ آسیا همیشه خوب بوده و این تیم قابل احترام است. برای این بازی خودمان را آماده کرده ایم و بازی برای ما حیاتی است. تیم النصر یک تیم جنگنده و قوی است و از بازیکنان توانمندی برخوردار است.

وی ادامه داد: سعی داریم در این مسابقه با قدرت ظاهر شویم و سربلند از این رقابت‌ها را به پایان برسانیم امیدوارم با سرمربی بودن نوید کیا از این رقابت‌ها سربلند خارج شویم.

مربی تیم سپاهان اضافه کرد: از تیم النصر شناخت کاملی داریم و این تیم را آنالیز کرده ایم و می‌دانیم که تیم النصر بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. تیم ما آمادگی لازم را برای بازی دارد.

توتونچی افزود: دوست داشتیم جلوی هواداران تیم خود بازی کنیم اما به این شرایط احترام می‌گذاریم، بازیکنان تیم یک دل هستند سعی داریم با قدرت حضور پیدا کنیم تا دل هواداران سپاهان را شاد کنیم و تیم ما از این قدرت بهرمند است.

وی با بیان اینکه شرایط کرونا همه مردم را درگیر کرده است، گفت: همه تیم‌ها برای تمرین از شرایط یکسانی برخوردارند، برنامه ریزی لازم برای تیم سپاهان انجام شده است. چهار بازیکن خود را از دست داده ایم اما بقیه بازیکنان شرایط مناسبی دارند. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از بین برود تا دوباره جهان به شرایط نرمال خود برگردد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با دو بازی پشت سر هم با تیم النصر، اضافه کرد: این شرایط برای هر دوتیم است و ما برنامه ریزی هایی را انجام دادیم تا چگونه در این بازی‌ها از بازیکنانمان استفاده کنیم و در دوبازی با بازیکنان ثابت بازی نخواهیم کرد.

کد خبر 444245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.