۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
میلیک با رم به توافق رسید

توافق میلیک برای انتقال به رم یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقال‌های این فصل ایتالیا است چراکه تأثیر مهمی بر پرونده انتقال سوارز، ژکو و ژیرو دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه رم که مدت زیادی است برای جذب میلیک تلاش می‌کند، بالاخره با این بازیکن به توافق شخصی رسیده و حالا در تلاش است تا ناپولی را نیز به این جابجایی راضی کند.

سران باشگاه رم برای جذب میلیک پیشنهاد پنج میلیون دلاری به همراه پاداش در نظر گرفته‌اند که درنهایت توافق با این بازیکن حاصل شده است.

با وجود این باشگاه رم هنوز برای انتقال میلیک با ناپولی به توافق نرسیده است. میلیک در آگوست ۲۰۱۶ با مبلغ ۳۲ میلیون یورو از آژاکس به ناپولی پیوست و تا سال ۲۰۲۱ نیز با این باشگاه قرارداد دارد.

باید اشاره کرد که انتقال میلیک نه تنها اهمیت بسیار زیادی برای ناپولی و رم دارد، بلکه برای باشگاه یوونتوس نیز حائز اهمیت است. یوونتوسی‌ها به دنبال جذب لوئیس سوارز هستند اما در مقام جایگزین، نام بازیکنان دیگری همچون ژکو و ژیرو نیز روی میز سران بیانکونری است.

در صورت انتقال میلیک به رم، این باشگاه دیگر نیازی به ادین ژکو نخواهد داشت و این بازیکن می‌تواند در صورت موفق نشدن یووه در جذب سوارز به این تیم بپیوندد. البته در صورت ماندن میلیک در ناپولی، رم حاضر به فروش ژکو نخواهد شد و به همین خاطر احتمال دارد یوونتوس به‌عنوان یک گزینه جایگزین، اولیویر ژیرو را به خدمت بگیرد.

انتقال میلیک به رم حالا تبدیل به حلقه اتصال خرید جدید بانوی پیر شده است. اینکه آیا میلیک ناپل را به سمت پایتخت ایتالیا ترک کند یا نه، تأثیر مستقیمی بر شرایط جایگزین‌های بیانکونری در صورت موفق نشدن برای به خدمت گرفتن سوارز خواهد داشت.

میلیک در طول چهار سال حضور خود در ناپولی طی ۱۲۲ بازی موفق شد ۴۸ بار گلزنی کند و در کنار کایخون، اینسینیه و مرتنز یکی از بازیکنان اصلی ناپولی در خط حمله باشد.

کد خبر 444236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.